Raphaug Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hei. Vurderer vannkjøling igjen, men er litt i tvil om radiator. Ser at BIX2 har meget lave temps, men det har jeg også lest om dual heatcore. Er ca 250kr i prisforskjell på disse to, men er det mye ytelsesforskjell? Fant ikke noen tidligere poster på dette, så jeg spør Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Single ProCore yter minst like bra som BIEX2, så jeg vil tro at Dual er hakket hvassere enn den igjen. http://www.ocshoot.no/procore.htm Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Jupps.. Vurderer å kjøpe en som er noe àla firedobbelt så stort som en dual heatcore som det er plass til 4 x 120mm vifter på.. tror den kjøler passe bra da ja:) Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har du bruk for det? En singel procore skulle holde til alt i en pc... Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Kommer vell an på om hvilke komponenter det er da.. Jeg har 2 stykk procore med push - pull som kjøler 1 XP3000+ prosessor og må snart ha en till rddis hvis jeg skal klokke.. Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Den heater coren jeg får måler 30cm x 32cm x 16cm Den yter så rått at den LETT kan kjøres passiv.. I tillegg til Danger Den TDX s754 med messingtopp og MaxiJet 1200L/h pumpe kan det bli skikkelig fett:D Skal bare få lønn først så er varene i hus! Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hm.. hvor får man tak i alle de radiatorene dere prater om... har sett folk som skaffer seg radiatorer fra biler osv. men hvor får man tak i slikt? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Den jeg får kommer fra en is-fryseboks:p Men feks. coolnsilent, danger den har heatercore.. tror kanskje 3dfx har den Hvis ikke kan du stikke en tur der de skroter biler, og kjøpe en gammel bil radiator / bilregister(samme).. De trenger ikke ekstra vifter Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hm.. men de man får kjøpt der er så rustene... Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hva med å rense dem med eddik/syre? og vaske litt grundig.. Da blir de som nye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå