RaW_DeNiM Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hei og hopp... satt i ny vnnkjøling i dag.. herpa ett x800xt kort men har ikke noe med denne saken og gjøre... så dvs jeg kjøler kun cpu og en HDD.. men.. jeg har ikke noen slangeklemmer på slangene... er det nødvendig? sitter dem godt uten? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hm, det avhenger litt på hvilke slanger du bruker. Hvis du burker PCV/plastikk slanger så trenger du definitivt slangeklemmer/strips. Hvis du har silikon slanger så sitter de betydelig bedre og er ikke helt avhenging av slangeklemmer. Men uansett så vil jeg anbefale deg å bruke feks. strips. Slangene kan lett slippe hvis du flytter pc'n, eller de kan slippe når du slår på pumpen. BRUK SLANGEKLEMMER Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hm, det avhenger litt på hvilke slanger du bruker.Hvis du burker PCV/plastikk slanger så trenger du definitivt slangeklemmer/strips. Hvis du har silikon slanger så sitter de betydelig bedre og er ikke helt avhenging av slangeklemmer. Men uansett så vil jeg anbefale deg å bruke feks. strips. Slangene kan lett slippe hvis du flytter pc'n, eller de kan slippe når du slår på pumpen. BRUK SLANGEKLEMMER hehe dem sitte rjo veldig godt fast... får dem jo knappt v om jeg bruker veldig mye makt... og hvorfor skulle jeg slå pumpen??? og om pcen står helt stille og ikke blir flytta på da? inntil jeg får tak i no strips... ca 2-3 dager--- tror du det går bra? Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hehe, ja det går sikkert greit det:p Er ikke så ofte at slangene faller av kun ved vanlig bruk, men ikke dumt å være sikker Lenke til kommentar
Musty Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 og hvorfor skulle jeg slå pumpen??? enkleste måte å forklare det blir vel å oversette til engelsk: slå på pumpen = turn on pump.. er ikke meningen du skal denge løs på den, men du skal skru den på.. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 og hvorfor skulle jeg slå pumpen??? enkleste måte å forklare det blir vel å oversette til engelsk: slå på pumpen = turn on pump.. er ikke meningen du skal denge løs på den, men du skal skru den på.. hehe:) Lenke til kommentar
Kauder Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 og hvorfor skulle jeg slå pumpen??? enkleste måte å forklare det blir vel å oversette til engelsk: slå på pumpen = turn on pump.. er ikke meningen du skal denge løs på den, men du skal skru den på.. Loool! Alt blir mye enklere på engelsk.. Lykke til med vannet, som kommer til å renne over aaalt pc-utstyret ditt bohahaeheha! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hvordan greide du å herpe x800xt? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hvordan greide du å herpe x800xt? ja hvordan greide du det. X800XT er jo ikke akkurat et kort man kjøper hver dag. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 hvordan greide du å herpe x800xt? ja hvordan greide du det. X800XT er jo ikke akkurat et kort man kjøper hver dag. hehe si det du.. aner ikke.. men får heldigvis nytt på garantien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå