Haraldson Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Og 12-disc LotR:EE da. Lenke til kommentar
-Nexus- Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Grand Theft Auto San Andreas. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Jeg ønsker meg dame... ... Ønskelisten jeg gidde til my mother: Ønskeliste Andreas - versjon 1.01 beta 1. Bærebar PC (vil helst velge selv) 2. Ryggsekk - til trening (vil helst velge selv) 3. Klær: (hadde vært gøy om jeg hadde fått noe som passet sammen) Bukser - (F.eks. fra Jack & Jones og Carlings) Gensre - Ikke noe king size (Kan også kjøpes på f.eks. fra Jack & Jones og Carlings) Boxere - no king size... Sokker - Uten hull? T-sjorter - ikke for store! (liker de litt trange) Lue & Hansker - ikke noe fargesprak! Stilongs - noe varmt og godt noe... Jakke - Ikke regnjakke - heller ikke for stor! 4. Digital-Kamera (Sony Cyber-shot DSC-P150 - nothing else) 5. Masse energi-drikk (pulverform) 6. Band of Brothers-serien - DVD Endret 9. desember 2004 av Dasse Lenke til kommentar
Even. Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Hahahah min ønskeliste er dyrest til nå Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) In Flames T-Sjorter In Flames - Whoracle (CD) Denne nydelige Pink Floyd posteren Dark Side of the Moon T-sjorte (den med et et lys som blir brutt opp i regnbue farger av en trekant ) Pink Floyd - Is Anybody Out There CD, (den med bok) Pink Floyd - Atom Hear Mother Pink Floyd - Piper At The Gates of Dawn Uansett, 0.000000000001% sjangse for at eg får dette til jul, så det er ikke så vits med denne lista egentlig...... dessuten så tror eg kommer til å kjøpe noen ting på lista selv, ihvertfall plakaten... Ønsker meg forresten et par svarte/nesten svarte/mørke genser jakker. En sånn svart kort frakkjakka hadde også vært kult.. Endret 9. desember 2004 av TLZ Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Fred på jord og snille barn! hehe, neida :!: Jeg både ønsker og får meg snowboard Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 det er fa... te pes å mekke ønskeliste. jeg mener: er 18 år og har alt jeg kunne tenkte meg. Gidder ikke å oppgradere PCen, spiller ikke så mye.. men når jeg først gjør det går det i CS på LAN. Har jo dame, så noen "doll" trenger jeg jo ikke. Hadde vært kult med widescreen, skal jo si det... men når jeg ser meg rundt på rommet mitt kan jeg vel vente til jeg flytter ut og ferdig med militære.... så hva kan jeg ønske meg? jaysis. Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 "Så perfekt liv du hadde" - Sikker på at litt penger hadde komt godt med... Jeg sier bare god jul... "Kem faen gidderå lage ønskeliste, jeg er 16 år og har alt jeg trenger" ^^ Lenke til kommentar
nord Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) julen min er spolert. Hoved gaven er allerede bestilt. Endret 9. desember 2004 av nord Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 Har ingen realistiske ønsker jeg. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 (endret) Belte (Slangeskinn forøvrig, keine billig scheiss) Lacoste/RL gensere RL skjorte og Jakke Rammstein - Reise Reise Være med go'pusen på juleaften Wee, og det beste av alt er at jeg vet alt jeg får alt sammen Endret 9. desember 2004 av Dr.X Lenke til kommentar
Gef Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 -En tur-retur bilett til Canada -iPod 20GB eller 40GB -penger Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Litt effektpedaler og annet mikkmakeri til gitar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Elektriske artikler. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 en kveld med mordi. Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 10. desember 2004 Del Skrevet 10. desember 2004 Dark Side of the Moon T-sjorte (den med et et lys som blir brutt opp i regnbue farger av en trekant ) Kommer hit i posten om noen dager Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå