Gå til innhold

LaCie CRT skjermer

MrCrool

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fant ut noe jeg vettu ;) hehe

Det er slik at technoscan.no sleger kun til forhandlere, så hvis du tar kontakt med [email protected] og spør eventuelt Tom Grøtting om leverandører av en slik skjerm så kan han finne nærmeste til deg.. Jeg fortalte at jeg bodde i skien og han fant en leverandør her i skien! så nå har jeg sendt en mail for å sjekke ut priser og tidspunkt for leveranse =]

Eventuelt kan du jo ta kontakt med den bedriften her i skien som selger det, Facit. http://facit-skien.no/ Portoen blir ikke så stor liksom ..

Lenke til kommentar
Fant ut noe jeg vettu ;) hehe

Det er slik at technoscan.no sleger kun til forhandlere, så hvis du tar kontakt med [email protected] og spør eventuelt Tom Grøtting om leverandører av en slik skjerm så kan han finne nærmeste til deg.. Jeg fortalte at jeg bodde i skien og han fant en leverandør her i skien! så nå har jeg sendt en mail for å sjekke ut priser og tidspunkt for leveranse =]

Eventuelt kan du jo ta kontakt med den bedriften her i skien som selger det, Facit. http://facit-skien.no/ Portoen blir ikke så stor liksom ..

Supert! :)

Du får fortelle hva sier angående pris og sånn da.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke helt. Jeg har utrolig lyst til å bestille den men jeg har bestemt meg for å ikke bestille den før jeg får testet den et sted. Det er fordi jeg allerede har en brukbar skjerm og 4000 kroner er ganske mye for en som har siviltjeneste hehe... Hadde vært ypperlig om jeg fant noen tester noe sted, gjerne mot andre skjermer og eventuelt funnet et sted der jeg kan se den i real action ..

Lenke til kommentar

Jeg fikk et tips om at mange trykkerier bruker de LaCie skjermene, så hvis du har et lokalt trykkeri i nærheten kunne du stukket innom de og spurt om du fikk ta en titt på de. Grafikere er som regel veldig interessert i skjermer selv.

EDIT: Lå ikke de butikkene i nærheten av deg? De har ikke en inne du kunne sett på da?

Endret av MrCrool
Lenke til kommentar

Nei de hadde ikke noen inne.. De måtte bestille de, men det tok maks 7 dager som leveringstid sa dem .. så jeg har den innen jul hvis jeg bestiller..

Men tja, vet ikke om jeg har noe trykkeri i nærheten ... Hmm vil svært gjerne få tatt en titt på den skjermen:\ må sjekke det ut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...