Ybbe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Heisann ! Jeg har en CL1557 kjøpt fra Whitebox.no Specs : 1.7GHz Dothan CPU 60GB Harddisk(5400RPM) 512MB DDR RAM(1dimm 333MHz) 15.1"SXGA (1400*1050) ATI Radeon 9700 - 128MB ______________________________________ For og si det mildt, har pcen gjennomgått ganske mye. Den har f.eks vært igjennom en brann, men overlevde (nesten). Men noen av kompontene sviktet. Bl.a dvd brenneren, ram, batteriet og lader. Skulle gjerne hatt tak i disse tingene billigst mulig, men fant ikke noen plass de solgte batteri til denne. For det er i grunn batteriet jeg trenger mest, men visst noen finner en billader må de også hyle ut. Takk på forskudd folkens =) Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ta en titt på netshop, psdata og mamoz.no, de selger samme maskin, og da har de sikkert noe utstyr til den. Lenke til kommentar
legofred Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 I følge denne tråden skal man visstnok få billige batterier til 1557 hos Advance.no Men akkurat hvilket batteri du skal ha, er jeg ikke sikker på. Det finnes i alle fall en ny type (4400mAh) som varer litt lengre enn de gamle (ca 10%). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå