Gå til innhold

Mp3 avspilling på Bluetooth headsett..?

Big-Boy

Anbefalte innlegg

Hei, får min sx1 på onsdag ( :D ) og tenkte i den sammenheng og kjøpe meg et bt headsett, fant dette: Her!

Og lurte på om det funket til og høre musikk på, via mp3 spillern på telefonen?

Skal hovedsaklig bruke headsettet på sx1, men kommer sikkert til og bruke den på n-gage en gang iblant åsså :)

Hvis det ikke funker noen som har noen bedre forslag til headsett? helst ikke så sinnsykt dyrt :)

Sikkert teite spm. men må nesten vite det før jeg eventuelt kjøper :yes:

Når jeg først er igang kan jeg jo åsså spørre, om det er noen som har noen negative/positive komentarer om dette headsettet eventuelt dette merket (Abc)?

Takker for alle svar! :D

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*bump*

Ingen som vet? :cry:

Bynner og haste litt nå :whistle:

Drar til spania på tirsdag, og det var hovedgrunn til at jeg ville ha headsettet kjappt, selger pusset opp hus og skulle ettersende hvis han fant det, men må nesten ha noe imellomtiden, da jeg vil ha mp3 spiller når jeg er dær nede i den FO****NA varmen!!! :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  Big-Boy skrev:
Hei, får min sx1 på onsdag ( :D ) og tenkte i den sammenheng og kjøpe meg et bt headsett, fant dette: Her!

Og lurte på om det funket til og høre musikk på, via mp3 spillern på telefonen?

Skal hovedsaklig bruke headsettet på sx1, men kommer sikkert til og bruke den på n-gage en gang iblant åsså :)

Hvis det ikke funker noen som har noen bedre forslag til headsett? helst ikke så sinnsykt dyrt :)

Sikkert teite spm. men må nesten vite det før jeg eventuelt kjøper :yes:

Når jeg først er igang kan jeg jo åsså spørre, om det er noen som har noen negative/positive komentarer om dette headsettet eventuelt dette merket (Abc)?

Takker for alle svar! :D

Jeg lurer på det samme, bare at jeg hadde tenkt til å bruke denne oxo på en lommepc!! :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...