genser Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Mobile-review har nå laget en review av mobilen. M-R byr som kjent ikke på den beste engelsken, men det er stilig å se bildene. Det er, som forventet, sykt bra kamera på mobilen. http://www.mobile-review.com/review/samsun...camera-en.shtml Legger ved et eksempel-bilde. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 det er tross alt 5mp, like bra som min digicam :!: hørt om den med 7mp da?? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 det er tross alt 5mp, like bra som min digicam :!:hørt om den med 7mp da?? det er ikke lansert noe 7 mp enda. Alt som er er rykter eller offisiell info om at LG skal ta i bruk 7 mp linser i 2005/2006. Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Fås denne kjøpt? i japan eller nå sånt? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hmmm... synes det var veldig mye støy i de bildene Lenke til kommentar
rogema Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hmmm... synes det var veldig mye støy i de bildene Må jeg faktisk si meg enig i. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du kan ha en milliard mp. Hvis ikke optikken er bra blir bildene slørete. Det er det som er svakheten til mobilkameraer. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 blir digg det men er snakk om at aldri de kommer til norge....kommer hvertfall ikke på det første:( kommer kansje om et par år til....norge er jo altid så trege....menmen... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 skjønner ikke at noen kan klage, bildet er jo nydelig. husk at vi snakker om mobil her, blir tåpelig å sammenligne med ordinær kamera da Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vanvittig bra til å være mobil. Ingen som trenger bedre bilde enn det der Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Vanvittig bra til å være mobil. Ingen som trenger bedre bilde enn det der Joda... mange som trenger bedre bilde enn det der, det var absolutt ikke verdt det. Bildene jeg tar med mitt digitalkamera som er et par år gammelt og bare støtter 3.2MP, blir mye bedre. Selvfølgelig ser det der helt konge ut på en mobil-skjerm, men hvis det bare er det som er poenget, er jo 1.3 MP mer enn bra nok. Poenget med oppløsninger så høye, må jo være at de skal kunne vises høyoppløselige, eller skrives ut høyoppløselige, noe som ikke kan sies å være matnyttig med den kvaliteten som det der bildet viste. Optikken må bli bedre for at det skal være noe å snakke om for min del. De vet sikkert å ta seg betalt for dette også, så jeg ser for meg at man heller kan kjøpe seg ixus 500 (som er et av de beste kompakte digitalkameraene på markedet) til 3 000 kroner og en annen fet telefon i tillegg til samme prisen Edit: Er Dragon litt hårsår? Endret 8. desember 2004 av bufodill Lenke til kommentar
neb Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) hvis man tar bilder under riktige forhold blir jo bildene faktisk veldig bra da! bare se her.. ikke like mye støy i bildet heller! lenke og for dere som syns bildene ble for dårlige.. kansje dere burde vaske skjermen deres, eller ta det med en klype salt.. det er jo tross alt et mobil kamera med 5 MP, og det er et stort skritt i riktig retning etter min mening! Endret 8. desember 2004 av bigben247 Lenke til kommentar
Silent Copper Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 hva er det du mener kjøtthue? =D..Neida. kunne ikke holde det inne..sorry dragon.. Syns bildene var innmari bra jeg, jo var litt støy(det betyr sånn rusk og rask som ikke gjør det helt klart ikke sant?) men mobilen har innmari bra skjerm og sånn og da, 1,6*10^9 farger. Men den skal sikkert selge på det kameraet så vet ikke jeg.. Ville ikke kjøpt den,,tror ikke det.. men hadde vært kult å hatt den, men ville ikke kjøpt'n.. hehe =) Så var det klarhet i det og Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Meget bra bilder, men det var litt mye støy ja. Men til at det der er et bilde tatt med en mobil er jo helt sinnsykt bra Lenke til kommentar
Feh Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis dere heller lagrer bildene på pcen og åpner i print/fax viewer så bildet blir redusert i størrelse (samme oppløsning) vil de se ufattelig mye skarpere ut, og man ser STOR forskjell på et 5 MP bilde enn 1,3... men i den oppløsningen de er tatt i, og vises i browseren er jo helt håpløst... Uansett er det ikke mulig i det hele tatt å sammenligne en kameramobil med et digitalkamera. Selv et 2 mp digitalkamera vil ta ufattelig mye bedre bilder enn et 5 MP mobilkamera... Optikken i en mobil er så billig, dårlig og linsa er så liten at det går bare ikke an å få noe særlig kvalitet på det. Legger ved et bilde tatt av et Sony TRV 80E 1,93MP digitalt videokamera med carl zeiss optikk... Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Off-topic innlegg slettet. Småkrangle kan dere gjøre et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå