ebso86 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg vil overføre et par store filer til en laptop fra min stasjonære. eneste nettverkskabel jeg har er den som vi har fått fra telenor avidi når de installerte modemet vårt. fungerer den som kabel? begge pcene kjører xp-pro Lenke til kommentar
moray Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Mellom to maskiner må du ha en krysset kabel. Eller du kan gå i gjennom en switch. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Det blir også mer og mer vanlig att nettverkskort har auto-MDI/MDI-X. Hvis ett eller begge nettverkskortene har dette, så kan du bruke hvilken som helst nettverkskabel. Sett kabelen inn i maskinene, så ser du på linklampen på kortet om den lyser. Hvis den lyser, så har du forbindelse. Hvis ikke, må du investere i en krysset kabel. Endret 7. desember 2004 av sofTest Lenke til kommentar
Achilleus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 har du en hub/switch kan du bruker to vanlige tp kabler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå