AMDturbo Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hei. Har winxp og ATI XPERT2000 skjermkort. Det er på 32 MB og har tv-out utgang. Problemet er som følger: hver gang jeg logger inn i winxp er alt ok. Etter fem minutter begynner skjermen å bli rotete. Gjør jeg noen bevegelser med mus eller vindu blir det bare værre. Dette er uavhengig av driver og skjermoppløsning. Dvs jeg har prøvd tre drivere, og jeg tror de er de beste jeg kan prøve. noen som kan hjelpe? skjermen jeg bruker er en LIKOM 7031TD, produsert i 1999. Kan den være for gammel for winxp? AMDturbo Lenke til kommentar
Zitoz Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Prøv å få fatt på skjerm driverne til WindowsXP, ikke skjermkort drivrne, men skjerm driverne. WindowsXP har litt problemer med drivere som ikke skulle hvert der i det hele tatt. Lenke til kommentar
AMDturbo Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-02 03:13, Zitoz skrev:Prøv å få fatt på skjerm driverne til WindowsXP, ikke skjermkort drivrne, men skjerm driverne.WindowsXP har litt problemer med drivere som ikke skulle hvert der i det hele tatt. Takk. Jeg lurer på ett par ting: Har avinstallert ATI drivere og bruker nå standard windowsXP drivere. Problemet er der fortsatt. Var det sånn du mente? Eller skal jeg gå inn med lupe og slette alle skjermkort driverfilene? AMDturbo [ Denne Melding var redigert av: AMDturbo på 2002-06-02 20:01 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå