Gå til innhold

Julekalender 2004 - dag 7

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror da dette er et godt tilbud jo... Selve projektoren koster 7500 i webshopen nå (som før), men dette er en pakke med lerret. Tar jeg ikke mye feil var denne pakken på tilbud til 8500 for ikke lenge siden (som iogforseg også er svinebillig)...

Så... *sikle*

Men er jo egentlig Infocus Screenplay 4805 jeg har lyst på da :( Få tilbud på den! :)

Lenke til kommentar
Ja? er dette noe å satse på folkens?, bring meg visdom :yes:

Tror så absolutt dette er noe å satse på!

Jeg har vært på leting etter en billig, men god nok, prosjektor for filmfremvisning. Jeg sto til slutt igjen med denne og en fra Epson til rundt 9000,-

Når så min kjære Benq gjemte seg under dagens luke var jeg ikke i tvil....... Den er nu bestilt! :D

For fulle specs og 147 forskjellige brukererfaringer ta en titt på ProjectorCentral.com, har fått 4,6 av 5 i gjennomsnitt fra nesten 150 brukere! :yes:

Det folk (noen få) har og utsette på den er en viss tendens til regnbueeffekt i bildet, men det må man regne med i dette prissegmentet. Når det er sagt så har jeg vert å sett på den i butikken og jeg så INGEN tegn til noe regnbuefarger noe sted, men kanskje man må ha et trenet øye! :)

Jeg lover å komme tilbake med mine erfaringer i prisguiden etterhvert!

Jeg sier bare..... SLÅ TIL!! :w00t:

Lenke til kommentar

Hvor lenge holder pæren/lampen i en slik prosjektor?

Pratet med en kar i går som sa han hadde det, og at det kostet 4000,- for ny i hans.Det er jo en del penger hvis dem ryker fort.

Har selv lyst på hjemmekino, men har ikke råd til ny lommebok engang :p

Lenke til kommentar

Pratet med en kar i går som sa han hadde det, og at det kostet 4000,- for ny i hans.Det er jo en del penger hvis dem ryker fort.

Har selv lyst på hjemmekino, men har ikke råd til ny lommebok engang :p

Står 2000 timer.... Noe som er en DEL. Hvis den står på 5 timer HVER ENESTE DAG så snakker man om 500 dager .. noe som er 1 1/4 år elns

Lenke til kommentar

Har selv lyst på hjemmekino, men har ikke råd til ny lommebok engang  :p

Står 2000 timer.... Noe som er en DEL. Hvis den står på 5 timer HVER ENESTE DAG så snakker man om 500 dager .. noe som er 1 1/4 år elns

Evt 5 timer hver dag = 400 dager... :whistle:

Lenke til kommentar

Har selv lyst på hjemmekino, men har ikke råd til ny lommebok engang  :p

Levetid Lampe 3000 timer

Lenke til kommentar
Hmmm....dårlig juletilbud må jeg si....er jo billigere andre steder denne projektoren , men da er det jo ikke med lerret, men et lerret kan du jo få til en billig penge hvis du kjøper et brukt..... :thumbdown:

Dummeste argumentet. Kan vel bruke det om alle varer. "Jamen du får det jo billigere brukt" hmmmm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...