Howard Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Julekalender 2004 - dag 7 I god tradisjon teller vi ned til julehøytiden. Hver dag frem til julaften presenterer vi et juletilbud. Se hva som skjuler seg bak dagens luke! Les artikkelen her Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Noe er galt her... Den er jo nedsatt fra 7.986,- til 7.549,- på hjemmesiden deres. Nå i julekalenderen så koster den 7.898,- Ikke noe kjempetilbud akkurat, snarere tvert imot Lenke til kommentar
electr0nique Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Prisen på websiden er uten lerret. Lenke til kommentar
GlobeLAN Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tror da dette er et godt tilbud jo... Selve projektoren koster 7500 i webshopen nå (som før), men dette er en pakke med lerret. Tar jeg ikke mye feil var denne pakken på tilbud til 8500 for ikke lenge siden (som iogforseg også er svinebillig)... Så... *sikle* Men er jo egentlig Infocus Screenplay 4805 jeg har lyst på da Få tilbud på den! Lenke til kommentar
Kannath Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Lurte litt jeg og, om prisen var høyere enn i prisguiden men det var jo ett flott tilbud! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Ohhh, multicom har idag 1 GB kingston ram til 1200 kr. Passer fint til qtec kabinettet til 290 kr på psdata :!: Edit: Hvorfor er amobil alltid så trege med sin julekalender? Endret 6. desember 2004 av ZyberZone Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja? er dette noe å satse på folkens?, bring meg visdom Lenke til kommentar
DrSpawn Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ja? er dette noe å satse på folkens?, bring meg visdom Tror så absolutt dette er noe å satse på! Jeg har vært på leting etter en billig, men god nok, prosjektor for filmfremvisning. Jeg sto til slutt igjen med denne og en fra Epson til rundt 9000,- Når så min kjære Benq gjemte seg under dagens luke var jeg ikke i tvil....... Den er nu bestilt! For fulle specs og 147 forskjellige brukererfaringer ta en titt på ProjectorCentral.com, har fått 4,6 av 5 i gjennomsnitt fra nesten 150 brukere! Det folk (noen få) har og utsette på den er en viss tendens til regnbueeffekt i bildet, men det må man regne med i dette prissegmentet. Når det er sagt så har jeg vert å sett på den i butikken og jeg så INGEN tegn til noe regnbuefarger noe sted, men kanskje man må ha et trenet øye! Jeg lover å komme tilbake med mine erfaringer i prisguiden etterhvert! Jeg sier bare..... SLÅ TIL!! Lenke til kommentar
Mio Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvor lenge holder pæren/lampen i en slik prosjektor? Pratet med en kar i går som sa han hadde det, og at det kostet 4000,- for ny i hans.Det er jo en del penger hvis dem ryker fort. Har selv lyst på hjemmekino, men har ikke råd til ny lommebok engang Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvor lenge holder pæren/lampen i en slik prosjektor?Pratet med en kar i går som sa han hadde det, og at det kostet 4000,- for ny i hans.Det er jo en del penger hvis dem ryker fort. Har selv lyst på hjemmekino, men har ikke råd til ny lommebok engang Står 2000 timer.... Noe som er en DEL. Hvis den står på 5 timer HVER ENESTE DAG så snakker man om 500 dager .. noe som er 1 1/4 år elns Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvor lenge holder pæren/lampen i en slik prosjektor?Pratet med en kar i går som sa han hadde det, og at det kostet 4000,- for ny i hans.Det er jo en del penger hvis dem ryker fort. Har selv lyst på hjemmekino, men har ikke råd til ny lommebok engang Står 2000 timer.... Noe som er en DEL. Hvis den står på 5 timer HVER ENESTE DAG så snakker man om 500 dager .. noe som er 1 1/4 år elns Evt 5 timer hver dag = 400 dager... Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 sikkert bra den saken der, men nok en gang så blir jeg ikke direkte imponert over pris avslaget... God butikk for mangen denne julekalenderen, da små tilbud blir hauset opp i skyene! Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Vi nærmer oss... Neste steg i riktig retning blir en LCD PJ. Hater de forbanna regnbuene. Tror dette er et større problem enn antatt. Har du en film med raske bevegelser og litt mørk setting så tror jeg mer enn de antatte 5-10% av personene vil irritere seg over dette. Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvor lenge holder pæren/lampen i en slik prosjektor?Pratet med en kar i går som sa han hadde det, og at det kostet 4000,- for ny i hans.Det er jo en del penger hvis dem ryker fort. Har selv lyst på hjemmekino, men har ikke råd til ny lommebok engang Står 2000 timer.... Noe som er en DEL. Hvis den står på 5 timer HVER ENESTE DAG så snakker man om 500 dager .. noe som er 1 1/4 år elns Levetid Lampe 3000 timer Lenke til kommentar
Winydancer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 for meg va IKKJE dette ett tilbud, sorry for syt men... Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hmmm....dårlig juletilbud må jeg si....er jo billigere andre steder denne projektoren , men da er det jo ikke med lerret, men et lerret kan du jo få til en billig penge hvis du kjøper et brukt..... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hmmm....dårlig juletilbud må jeg si....er jo billigere andre steder denne projektoren , men da er det jo ikke med lerret, men et lerret kan du jo få til en billig penge hvis du kjøper et brukt..... Dummeste argumentet. Kan vel bruke det om alle varer. "Jamen du får det jo billigere brukt" hmmmm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå