Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe programvarer?

dmx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heisann. Jeg skulle skrive mer i går men forumet hadde noe teknisk feil. Kunne ikke fortsette. Jeg skulle spørre om man skal kjøpe f.eks. en chat for sitt webside eller et forum fra norges programvarer. Hvilken best leverandør kan man kjøpe av. Og hvordan kan man sette thise programvarene som PHP hvis man vet ikke hvordan sette this i websiden sin. :thumbup:

post-26-1102428859_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Heisann. Jeg skulle skrive mer i går men forumet hadde noe teknisk feil. Kunne ikke fortsette. Jeg skulle spørre om man skal kjøpe f.eks. en chat for sitt webside eller et forum fra norges programvarer. Hvilken best leverandør kan man kjøpe av. Og hvordan kan man sette thise programvarene som PHP hvis man vet ikke hvordan sette this i websiden sin. :thumbup:

Kjøpe? Du kan laste ned forumer og chatsystemer gratis. Et gratis forum er PHPBB som du kan finne her: http://www.phpbb.com/ . Du kan sikkert finne et chatscript her: http://www.hotscripts.com/PHP/Scripts_and_...ipts/index.html . Du kan finne ut hvordan man installerer dem ved å se på programmets README eller INSTALL-fil.

Lenke til kommentar

Takk for hjelpen :thumbup: Men jeg har alt gratis i min webside :D Jeg skal kjøpe noe som vise at det er egen programvare på min webside. Hvis jeg gjør det mine besøkende blir over 500 per dag hvis jeg ha en fin chatRoom. Men hvis det være gratis så setter serveren alle sine reklamene på forumet eller på chatte og alt. Jeg liker å ha en sånn www.enwebside.com/forum eller webside.com/chat. Og jeg vil kjøpe en chat eller forum fra norges leverandør bare.

Lenke til kommentar

Beklager jeg er ikke kjepme flink i norsk kanskje det er grunnen at du forstår ikke meg. Jeg har egen webside med gratis forum og chat. Jeg vil kjøpe chat og forum men jeg kjenner ikke norsk leverandøren bare. Jeg vil ikke ha gratis programvare i min webside. håper at du forstå hva jeg menner. Hilsen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...