Gå til innhold

Bruk av gammel PC

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hadde tenkt å lære oss litt om PC å sånt da.. kanskje casemodde:D

Tenkte på F@H ja, men å sette opp en server for ingenting er jo en idiotisk ide.

En msn/lekse PC hadde vært kjekt ja

ja en msn/lekse pc er fint å ha.

men det er også morsomt å ha en pc man kan modde uten at man må tenke på at noe ikke må bli ødelagt. :hmm:

eks. lagekoffert pc.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En brukt pc får du kjøpt over alt. Unødvendig å benytte QXL, de tar seg betalt for tjenesten.

På de fleste loppemarkeder får du kjøpt PC.

Jeg fikk en P4, 600 mhz med cd Brenner, og 17 tommer skjerm i høst, for 900 kr. Så satt vi inn et nettverkskort og puttet inn noe ram, som vi hadde liggende, og vips; så har kona fått sin egen PC, og jeg får ha min i fred.

Lenke til kommentar

En ekstra pc er alltid god å ha. Hender oftest en eller to ganger i året at jeg tryner pcen på en eller annen måte, og da er en ekstra funksjonabel pc gull verdt til feilsøking. Forøvrig synes jeg det er veldig fint å ha en filserver slik at hovedpcen slipper så mye press når jeg skal game. Med diverse fildelingsprogram i bakgrunnen kan det dra en del ressurser som du da sparer. Med en god linux installasjon sparer du deg også være redd for rebooting nå og da som en windows-pc ofte fører med seg.

Med det sagt, dersom du ikke vet hva du skal bruke den til, trenger du den sansynligvis ikke. Hvis du bare vil ha en pc å dille med så for all del, men det er jo ikke så mye vits å fylle huset med gamle pcer du ikke kommer til å bruke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...