Gå til innhold

Silent Viking for P4


Anbefalte innlegg

Er det noen som har denne ( http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=A1119 )? Jeg vurderer å kjøpe meg en sånn til maskina mi ( NW 1,8 som skal opp på 2,2).

Jeg har et 4400 kort som selvfølgelig tordner som et helikopter og vil derfor eliminere mest mulig lydkilder i maskina.

 

Det kan jo godt hende jeg ikke skikkelig trenger den, men jeg har litt lyst å presse tempen mere ned.

 

Er den like tung som varianten til Socket A, sånn at jeg må ta den av når jeg skal flytte maskina, eller klarer festemekanismen på 478 og holde den? Skal jeg da bruke den samme "brua" som fulgte med boxed-vifta?

 

Hva er egentlig lydnivå og kapasitet på boxed'en? Og vil denne kjøle mer en boxed?

 

Jeg må vel ha Artic Silver regner jeg med, og må jeg da fjerne det lille som sitter på prosessoren fra kjølefilmen på ribba til bx'den? For det vil jeg nødig gjøre; å gå inn med løsemidler/skraping tørr jeg ikke, det er jeg for pinglete til.

 

Jeg skulle vel egntlig gjort noe med grafikkortet helst, men jeg vet ikke hvordan jeg skal gjøre det. Hva med sånn kobbersak fra Thermaltake? er det noe bra? Jeg vil helst slippe å begynne a sage og spikre på grafikkortet.....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...