Gå til innhold

SE "Codename CLARA" K700i etterfølger / NYE bilder


iCar

Anbefalte innlegg

kommer flere spennende mobiler fra SE, 1 Mars er en spennende dato, hvor det vil bli lansert 3-4 nye mobiler, bl.a en walkman mobil, sannsynligvis en slider telefon (?)

Selvsagt blir Clara (k750) lansert pluss, en ny liten smart mobil (ikke P910 etterfølger, denne kommer senere) og en innstegs model (k300?)

 

Når det gjelder K750, vil det komme i 2 farger, en D750 vil også komme, dette er samme mobil men vil komme i andre farger (også feminine(?!?)) og vil bli lansert under en operatør.

Slik som V800 under Vodafone, nå 6 mnd senere kommer Z800, også i andre farger...

 

Gled dere...

 

:dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nytt om P serien... kommer en ny P serie som vil komme på markedet til sommeren, antagelig navn P915.

Denne vil ikke ha en slik "flipp" som P910 har, men skal visstnok ha qwerty taster som ligger under skjermen, stor skjerm, vertikalt vendt og endelig... WiFi, samme spesifikasjoner som P910, men kamera skal visst nok være en liten overraskelse!?!

 

:yes:

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
Gleder meg sinnsykt til K750i kommer! Det blir min neste mobil. Pussig at ikke Amobil har skrevet noe om den da..

Amobil har skrevet minst 2 artikler om K750i.

:)

Det har vært skrevet om Clara tre ganger, men Amobil har ikke omtalt den som K750i. Det var det jeg mente.

Lenke til kommentar
Nytt om P serien... kommer en ny P serie som vil komme på markedet til sommeren, antagelig navn P915.

Denne vil ikke ha en slik "flipp" som P910 har, men skal visstnok ha qwerty taster som ligger under skjermen, stor skjerm, vertikalt vendt og endelig... WiFi, samme spesifikasjoner som P910, men kamera skal visst nok være en liten overraskelse!?!

 

:yes:

Ser du leser det samme forum som jeg :p

Skader ikke å si hvor du får det fra da: Mobile-Review.com sitt forum.

Lenke til kommentar
tror dette kan være en ny "T610" fra SE

Det håper jeg da inderlig ikke :)

 

Dette ser ut som en veldig god mobil.

LOL!

 

Må dog si at jeg synes t610 er en fantastisk mobil. Fikk en av de ti første som kom til norge. Bruker den fortsatt. Bestemte meg for ikke å kjøpe ny mobil før mobilene hadde ordentlig mp3 spiller (betyr bl.a. at jeg kan bruke vanlige 3.5 mm plug hodetelefoner) og helst bra kamera! k750 håper jeg kan levere her ;)

Lenke til kommentar
Men sjekk ut dette, Den helt nye P915, som vil bli vist imorgen sammen med K750 +1 eller 2 andre mobiler fra SE...

 

Ser spennende ut eller...?

De to bildene er jo ikke særlig like..?

 

Det øverste bildet så digg ut, har savnet den joysticken siden jeg solgte min T610 for et år siden.

Det som irriterer meg med min P900, er at man MÅ åpne flippen og bruke stylusen på altfor mange av funksjonene. Er P915 min drøm som går i oppfyllelse? Er der forresten en flipp som kan åpnes?

Lenke til kommentar
Men sjekk ut dette, Den helt nye P915, som vil bli vist imorgen sammen med K750 +1 eller 2 andre mobiler fra SE...

 

Ser spennende ut eller...?

 

:thumbup:

Du kan da umulig tro at det bildet der er ekte? Jeg kan vedde relativt mye på at det der er så fake som det går ann. Har bare tatt og copy/pastet tastene fra T630, sveiset det sammen med litt skjermbilder fra S700i og mekket noe ut av det.

 

Jaja, vi får se om det du sier stemmer når dagen er over i morgen :)

 

PS: Hvorfor tro at det ekte bildet i din andre post er en SE mobil? Er da ingenting som tyder på det?

 

edit: Håper du gjør litt mer bakgrunnsarbeid før du poster slikt igjen bmwm3. Kanskje det var noen brukere som trodde på deg. Bildet av den ekte mobilen var en BenQ P50. IKKE en SE-telefon.

 

edit 2: Uff da. Jeg så litt mer på forumet du har det fra, og det er jo tilogmed en som selv sier at han lagde bildet du presenterte som P915. Da må ikke du legge det frem her som om det skal være ekte :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...