jabbadabb Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Noen som har noen aning når denne er å se i Norge? Lenke til kommentar
kvakkster Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 trur ikke at SE har kommet med lanseringsdato, men jeg tipper at den dukke opp på CeBit, så kommer den nok ut på markedet til sommeren en gang... Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 Bildene blir vel ikke mindre, men pikslene blir større. Hvis jeg bruker digital zoom på min CX65, blir bildene mindre, ja. På kraftigste zoom (4x tror jeg) blir likevel ikke bildene mindre enn at de dekker hele skjermen, så som MMS til andre mobiler ser man ikke forskjell. Men det blir veldig kipt når man prøver å se på bildene på PC'en... Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 det er stipulert lansert tidlig andre kvartal... i Europa vel og merke, når den kommer til Norge er ennå åpent - dessverre! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 To nye bilder: http://home.karneval.cz/10701478/two.jpg http://home.karneval.cz/10701478/one.jpg De har vel ikke vært postet hær før? Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 9. februar 2005 Del Skrevet 9. februar 2005 To nye bilder: http://home.karneval.cz/10701478/two.jpg http://home.karneval.cz/10701478/one.jpg De har vel ikke vært postet hær før? Nope! Men nå klør jeg etter å få se meny bilder... Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Nope! Men nå klør jeg etter å få se meny bilder... Det er sikkert ikke så veldig mye forskjell fra K700i og K500i.. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Clara skal vel ha animerte menyer? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Clara skal vel ha animerte menyer? Ja, noe lignende K700i's menyer Lenke til kommentar
eblth Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hvis jeg bruker digital zoom på min CX65, blir bildene mindre, ja. På kraftigste zoom (4x tror jeg) blir likevel ikke bildene mindre enn at de dekker hele skjermen, så som MMS til andre mobiler ser man ikke forskjell. Men det blir veldig kipt når man prøver å se på bildene på PC'en... Bilde tatt med 7610, zoom (husker ikke hvor mye) Som du ser så er oppløsningen fortsatt 1152x864 piksler. Tror "Clara" kommer til å bli veldig populær jeg. Lenke til kommentar
haarek67 Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Hmm?? Kjempe-kuult at SE kommer med en oppfølger av K700. Men unskyld meg. Designet ser jo unektelig ut som t6x0-serien?!? Forøvrig synes jeg ikke dette designet er noe pent i det hele tatt. ikke for det: jeg elsker SE sine mobiler, men hvis dem har laget en etterkommer av k700'en så synes jo jeg at dem skulle basert seg mer på det designet (som jeg forøvrig rå-digger!) Ser det blir postet endel bilder av telefonen allerede. For min del tror jeg nok dette bare dreier seg om spekulasjoner og fri fantasi! Men det er jo mine meninger, da... Leste litt på nett om mulige navn på etterfølgeren. "codename CL" eller "Clara". Mulige serie-nr. T650/F700. Der er det jo ingen tvil om det bare dreier seg om spekulasjoner. At codename er korrekt skal jeg ikke diskutere på *ler* Men uansett: Håper vi får se noe konkrete bevegelser på sonyericsson.com straks hva "codename CL" anngår. <=== Venter Spent!!! Mvh; Haarek67 <== Sony Ericsson k700i + Nokia 6630-eier Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Bilde tatt med 7610, zoom (husker ikke hvor mye)Som du ser så er oppløsningen fortsatt 1152x864 piksler. Det har du sannelig rett i. Da er det nok forskjell fra telefon til telefon (evt. merke). Det er igrunn greit at telefonen lager bilde i samme størrelse, men på en annen side kunne det være greit å overlate interpoleringen (forstørringen) til litt ordentlig programvare, som Photoshop, elns. Stoler ikke like mye på mobiltelefonens programvare. På en annen side vil vel telefonen jobbe mye mer før man kan ta et nytt bilde, hvilket gjør at det blir tregere... Lenke til kommentar
iCar Skrevet 12. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2005 Ifølge mobil.se så blir den vist frem 1 mars sammen med 5 nye mobiler. bl.a V800 uten Vodafone YESS!' P910 med 3G støtte http://premium.mobil.se/nyheter/visa.asp?id=9021&sid=1 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 (endret) En god og en dårlig nyhet om K750i (Clara): Den dårlige: K750i vil ikke ha 100 MB innebygget minne, men 38 MB Den gode: Den kommer til å støtte Memory Stick Duo Pro Informasjonen kommer fra ''Memzee'' på Mobile-Review, han har tidligere fortalt info om nye SE-Mobiler som har stemt. Endret 17. februar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 Den virker også til å komme i fargene svart, sølv og rød... Den blir lansert 1 mars, jeg teller ned Lenke til kommentar
jabbadabb Skrevet 18. februar 2005 Del Skrevet 18. februar 2005 Lansert i Norge 1. mars? Noen som har en omtrentelig pris på hva denne vil koste med og uten abb.? Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 Lansert i Norge 1. mars?Noen som har en omtrentelig pris på hva denne vil koste med og uten abb.? Lansert i denne betydningen mener at den blir presentert for pressen. Den kommer ikke til salgs 1. mars. Den er ikke engang offisiell. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 kommer nok dessverre ikke til norge på tja... før april sikkert? Gjetter vilt jeg nå altså... 1 Mars er datoen hvor den vil bli lansert av SE, altså presentert for presse og publikum. Og da vil alt av info og tekniske spesifikasjoner komme for en dag, tror dette kan være en ny "T610" fra SE, 2 mpxl med autofocus kan bli spennende! Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 tror dette kan være en ny "T610" fra SE Det håper jeg da inderlig ikke Dette ser ut som en veldig god mobil. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 19. februar 2005 Del Skrevet 19. februar 2005 kommer sikkert til å dra i land prisen som beste mobil 2006....hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå