genser Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tror ikke den har ccd brikke, men cmos... men da igjen, D500 har også en cmos brikke, og bildene på den blir jo knall! Den har CCD-kamera Mange på M-R som sier den har CMOS. Hvor har du det fra at den bruker CCD? http://www.mobile-review.com/forum2/showth...?t=22299&page=1 Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 vel, den har 16 x zoom hvertfall, digitalt riktignok, men auto fokus da... blir spennende å se nærmere på herligheten... Hvilken brikke vel... jeg har lest cmos... men spiller ingen trille for meg Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 vel, den har 16 x zoom hvertfall, digitalt riktignok, men auto fokus da... 16x er vel helt unødvendig... Spes. siden det er digitalt Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 enig digital zoom er bare tull egentlig... om det er 4 x eller 16 x gjør det bilde bare dårligre og mer pixlete. Det som er kult med denne mobilen da er at den har en ny UI, med animerte ikoner og greier. Er vel det jeg liker best med SE, menyene og brukervennligheten er på topp, og ser bra ut samtidig. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 kommer forøvrig 15 nye modeller (minst) fra SE iår, bla en som har en slik løsning som Samsung sin D500 (slider) Om en uke er det offisielt (Cannes) det meste, på tide med noe nytt! Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 kommer forøvrig 15 nye modeller (minst) fra SE iår, bla en som har en slik løsning som Samsung sin D500 (slider) Om en uke er det offisielt (Cannes) det meste, på tide med noe nytt! åssen du vet så mye da? Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Jeg er skuffet over at den ikke støtter Duo Pro. 128 (+100) MB blir fremdeles litt for trangt til å brukes som mp3-spiller. Forøvrig kunne jeg tenkt meg minijack, slik at jeg kunne bruke mine egne headsett og ikke vært prisgitt proppene som SE legger ved... Endret 8. februar 2005 av Tjohei Lenke til kommentar
genser Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Enda flere bilder her: http://kep.tar.hu/sokoo/50000145#2 Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 stilig endelig skjer det noe rundt denne mobilen Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Nå som bildene endelig er ute,men en ting er fortsatt ikke blitt vist i de bildene. menysystemet. Alle bildene som er visst til nå er tlf slått av De endelige specsene??? Screen: * 176x220 pixel * 262K Sound: * 72 voices, MP3 support Memory: * 91 MB memory + MSDuo (128 MB in the package ) Networks: * GSM 850 * GSM 900 * GSM 1800 * GSM 1900 Size: * 100x44x20 mm Weight: * 99 gr Colors: * Black * Gold Connectivity: * GPRS * EDGE * BT 1.2 * IR * USB direct (via USB adapter, included in the box) * New connector on bottom of phone Battery: * Li-Po 900 mAh Camera: * 2.1 Mp with 8x Digital Zoom (linear) * Photo light Endret 8. februar 2005 av adilr17 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 De endelige specsene??? * 2.1 Mp with 8x Digital Zoom (linear) Den har 16x Zoom ikke 8x.... Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 gør egentlig ikke så mye for min del at den mangler MSD pro støtte, over 200 mb holder i massevis til mp3 og noen bilder. MSD pro er dessuten dyrt og det kommer nok ikke til å endre seg med det første. Sprekt at tlfen kommer med 128 mb-minnekort! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 (endret) Sprekt at tlfen kommer med 128 mb-minnekort! Det hadde vært utrolig bra hvis det hadde fulgt med et MSD på 128 MB Edit: Men jeg tviler egentlig på det, tipper det følger med et MSD på 32 MB Endret 8. februar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Sprekt at tlfen kommer med 128 mb-minnekort! Det hadde vært utrolig bra hvis det hadde fulgt med et MSD på 128 MB Var det ikke det han akkurat sa, da? Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tror det kan være kjekt med 16x zoom. Det vil jo gå ut over bildekvaliteten, men det vil jo bare gjøre at bildene blir mindre. Dermed vil de egne seg mye bedre som mms-bilder. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Tror det kan være kjekt med 16x zoom. Det vil jo gå ut over bildekvaliteten, men det vil jo bare gjøre at bildene blir mindre. Dermed vil de egne seg mye bedre som mms-bilder. Bildene blir vel ikke mindre, men pikslene blir større. Altså blir bilder garantert dødsdårlig når man zoomer 16 ganger. Det er ikke sånn at man kan zoome 16 ganger når man har valgt 2,1 mpx som bildestørrelse...? Har ihvertfall bare opplevd at man kan zoome så mange ganger som de sier i reklamen når man har på en lavere oppløsning. Ellers må jeg føye meg i rekken å si at utseende var litt kjedelig, begynner å bli rimelig lei av T630s utseende nå! Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Utseendet var nok det minst imponerende ved denne mobilen ja, håper og tror (det sies også) at den ser bedre ut i virkeligheten! Men for å opplyse om det... ang minnekort, så skulle det følge med et minnekort på 128 mb i bundelen. Og ved lansering av denne mobilen skal det også være mulig å få tak i 256 mb minnekort, ikke "bare" 128 slik det er idag... Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 Det er jo bra hvor mye tror du det 256 MB minnekortet kommer til å koste? sånn ca bare.. Lenke til kommentar
robot Skrevet 8. februar 2005 Del Skrevet 8. februar 2005 son jeg skrev i et annet sted her på forumet. ser dette du spm en nydelig mobiltelefon. og den må være i hendene mine snart. Lenke til kommentar
iCar Skrevet 8. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2005 Venter nå på å få se bildene av menysystemet. Mobilen har vært skrudd av på alle bildene til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå