kristi87 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 åja sånn ja så tøft valentines day og det.. er det ikke? Lenke til kommentar
thord Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 ååh! den skal jeg ha! *glederseg* Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 God nyhet. Det går rykter om at "clara" skal vises fram på3GSM World Congress i Cannes den 14 februar! Det er ikke lenge til Vet noen mer om dette? Lenke til kommentar
thord Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Oi, navnet til denne telefonen kommer mest sannsynlig til å bli K900i, hær var andre alternative navn F700/K900/T650 Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Den blir garantert min neste mobil! Endret 7. februar 2005 av *Dragon* Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Oi, navnet til denne telefonen kommer mest sannsynlig til å bli K900i, hær var andre alternative navn F700/K900/T650 Enkelte nevner også K750i som navn til denne. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Første EKTE bildene av den her De kan vel ikke være falske? Lenke til kommentar
genser Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Første EKTE bildene av den her De kan vel ikke være falske? De er neppe falske, men er alltids en mulighet for at mobilen blir kansellert. Hadde du sett på forrige side i denne tråden er bildene her også. Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Første EKTE bildene av den her De kan vel ikke være falske? De er neppe falske, men er alltids en mulighet for at mobilen blir kansellert. Hadde du sett på forrige side i denne tråden er bildene her også. Beklager. Det var 5 sider, så jeg orket ikke å lese alle. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 tipper den blir hetendes K750i som det skjedde med T610 > T630. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 tipper den blir hetendes K750i som det skjedde med T610 > T630. Det tviler jeg på; Hvis SE hadde sluppet en modell som ligner på K700i, men med oppgraderte spesifikkasjoner (F. eks 1,3 MP kamera og minnekort) tror jeg de kalt den K750i. Men denne ser ut som en ny modell, kanskje Fxxx Lenke til kommentar
T-mac1 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Første EKTE bildene av den her De kan vel ikke være falske? SE bør kanskje gjøre noe med designen? Trossalt er jo dette en "teknotlf" som kanskje burde hatt en mer frekkere stil. Personlig synes jeg det blir for kjedelig.' men det er nå bare min mening ......... Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Første EKTE bildene av den her De kan vel ikke være falske? SE bør kanskje gjøre noe med designen? Trossalt er jo dette en "teknotlf" som kanskje burde hatt en mer frekkere stil. Personlig synes jeg det blir for kjedelig.' men det er nå bare min mening ......... Syns den har litt kjeslig design ja. DSE kunne ha gjordt de tilbake og slett tastene litt større og puttet de rett under ok og mer tastene. men da hadde den vært veldig lik T610/T630 Lenke til kommentar
kristi87 Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 mye gjentakelser her.. les før dere poster noe som muligens har blitt vist før? titt igjennom ihvertfall.. håper det blir k900i eller F... navn liker designen, enkelt og greit.. Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Nydelig Og endelig! Kameradeksel!! Endret 7. februar 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Navnet på herligheten er SE K750! Skjønner ikke helt skepsisen din are-hei?!? Nukia er vel ikke noe å rope hurra for? Lurer på om den har radio? Tror ikke den har ccd brikke, men cmos... men da igjen, D500 har også en cmos brikke, og bildene på den blir jo knall! Den blir lansert i cannes ja, og dette blir nok min neste mobil. Klarer jeg ikke vente blir det Samsung sin D500. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Hvorfor tror du ikke den har CCD brikke? Mener å ha lest at SE skal satse utelukkende på CCD-brikker, på sine dyrere modeller vel å merke.(Rett meg hvis jeg tar feil) Endret 7. februar 2005 av SumSar Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Og den små hetsen som mobile-review får synes jeg er smålig Are-hei, de er de første til å komme med det aller siste, og Bl.a Eldar sitter inne med betydelig mer info enn denne siden noengang kommer til å ha! Han har "gjettet" veldig korrekt på alle oppfølgerne til de nåværende mobilene der ute, bla detaljerte info om alt Samsung kommer med iår... så tror du skal roe den ned litt lille are... Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Og den små hetsen som mobile-review får synes jeg er smålig Are-hei, de er de første til å komme med det aller siste, og Bl.a Eldar sitter inne med betydelig mer info enn denne siden noengang kommer til å ha!Han har "gjettet" veldig korrekt på alle oppfølgerne til de nåværende mobilene der ute, bla detaljerte info om alt Samsung kommer med iår... så tror du skal roe den ned litt lille are... Pass deg nå, eller så blir du kicket ut av forumet Men tilbake til tråden... jeg tror den kommer til å hete K900i, bare føler det på meg Endret 7. februar 2005 av Prebo Lenke til kommentar
Algron Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Tror ikke den har ccd brikke, men cmos... men da igjen, D500 har også en cmos brikke, og bildene på den blir jo knall! Den har CCD-kamera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå