Gå til innhold

SE "Codename CLARA" K700i etterfølger / NYE bilder


iCar

Anbefalte innlegg

Den så jo veldig T6x0 ut... Ser ikke ut som SE har proppet den full av gode ting, rett og slett lagd en billigmobil som skal erstatte T630...

Men jeg har nok feil...

Billig mobil, har d lest specsene ordentlig.

Hvis alel såkalte billgi mobiler hadde disse specsene så åssen ville dyre mobiler ha da :thumbdown:

 

 

Screen: 262k colours, 176*220.

Connectivity: Bluetooth 1.2

Camera: CCD sensor, 2 MegaPixels. Similar to that of S700i, but higher resolution.

 

Memory: Internal ~ 90MB, possibly 100MB. External - MSD. But might see a 256MB MSD by the time it's released.

 

Design: Plastic, similar to T630, with altered back cover, probably idea of 'dual front', half phone, half camera again. Eldar's proto. is `dark in colour`.

 

UI: Similar to the present UI. I don't know if that includes V800i's UI, which is the same, but with added animation eg Highlights.

 

Other: MP3 playback supported, possible FM Radio.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Litt mer specs:

 

 

Kx00 Candybar phone - Specifications:

 

Screen:

* 176x220 pixel

* 262K

 

Sound:

* 72 voices, MP3 support - possible stereo

 

Memory:

* 91 MB memory + MSDuo (128 MB in the package )

 

Networks:

* GSM 850

* GSM 900

* GSM 1800

* GSM 1900

 

Size:

* 100x44x20 mm

 

Weight:

* 99 gr

 

Colors:

* Black

* Gold

 

Connectivity:

* GPRS

* EDGE

* BT 1.2

* IR

* USB direct (via USB adapter, included in the box)

 

* New connector on bottom of phone

 

Battery:

* Li-Po 900 mAh

 

Camera:

* 2.1 Mp with 8x Digital Zoom (linear) - possibly Optical zoom ( )

* Photo light

 

 

New features: finally custom SMS alert, new and advanced Phonebook - more than 510 contacts, more advanced Calendar options..

Lenke til kommentar
Jeg titta litt på nettet, fant dette bildet. er dette "clara" ?

Nei det er ikke Clara, hvis du blar tilbake en siden så vil du finne bilder av Clara den ser mer ut som en T610/T630

Hvem er det da? En annen en som skal komme?

Skal uansett ha clara ;) Litt merkelig navn da. De heter jo vanligvis noen bokstaver og tall, ikke et ordentlig navn. Syntes det var morsomt at de forandret litt på navnene.

Lenke til kommentar
Jeg titta litt på nettet, fant dette bildet. er dette "clara" ?

Nei det er ikke Clara, hvis du blar tilbake en siden så vil du finne bilder av Clara den ser mer ut som en T610/T630

Hvem er det da? En annen en som skal komme?

Skal uansett ha clara ;) Litt merkelig navn da. De heter jo vanligvis noen bokstaver og tall, ikke et ordentlig navn. Syntes det var morsomt at de forandret litt på navnene.

Den mobilen der tror jeg var et bilag til en Sony Ericsson konkurranse hvor man skulle tegne den beste prototypen eller noe sånt. Var en artikkel her på Amobil for en tid tilbake.

 

LOL! Clara er jo ikke det den kommer til å hete! :lol: Clara er bare et ''kodenavn''. Den kommer nok til å hete J800 eller lignende!

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar
Jeg titta litt på nettet, fant dette bildet. er dette "clara" ?

Nei det er ikke Clara, hvis du blar tilbake en siden så vil du finne bilder av Clara den ser mer ut som en T610/T630

Hvem er det da? En annen en som skal komme?

Skal uansett ha clara ;) Litt merkelig navn da. De heter jo vanligvis noen bokstaver og tall, ikke et ordentlig navn. Syntes det var morsomt at de forandret litt på navnene.

Den mobilen der tror jeg var et bilag til en Sony Ericsson konkurranse hvor man skulle tegne den beste prototypen eller noe sånt. Var en artikkel her på Amobil for en tid tilbake.

 

LOL! Clara er jo ikke det den kommer til å hete! :lol: Clara er bare et ''kodenavn''. Den kommer nok til å hete J800 eller lignende!

Jeg hadde gledet meg til et litt morsommere navn enn de kjedelige tallene, men det blir det ikke noe av :cry:

Kan de ikke prøve på noe nytt da ;)

 

Hvorfor J800? Bare et eksempel, eller en grunn?

Lenke til kommentar
Har aldri hørt noe om at Clara skal ha et J-navn. K eller T er mest sannsynlig hvis (og det ser man jo på bildet at det er) det er candybar-form. Det finnes vel bare 1 J-telefon så langt, og den er forbeholdt Asia.

 

Men, vi får se :) Får håpe SE ikke skuffer meg like stort i 2005 som i år.

skuffet? hva har de skuffet med da i år ? :ermm:

Lenke til kommentar
Har aldri hørt noe om at Clara skal ha et J-navn. K eller T er mest sannsynlig hvis (og det ser man jo på bildet at det er) det er candybar-form. Det finnes vel bare 1 J-telefon så langt, og den er forbeholdt Asia.

 

Men, vi får se :) Får håpe SE ikke skuffer meg like stort i 2005 som i år.

skuffet? hva har de skuffet med da i år ? :ermm:

Ingen megapiksel-mobil under 4500 kr.

Ingen ny symbian-mobil under 6000 kr.

Ingen mobil med minnekort under 6000 kr.

Ingen mobil som kombinerer størrelse med overlegen teknologi.

 

Rett og slett ikke så mye bra fra SE i år synes jeg. De har absolutt noen fine mobiler, som K700i, men alle har mangler. K700i sin store mangel er minnekort, eller bedre kamera. Den eneste SE-mobilen med "alt" er S700i, som både er stor og dyr. De har laget for få, og ikke bra nok, mobiler. Min mening, dere trenger ikke være enige.

 

Men tror 2005 blir bra, hvis de tar i bruk UIQ 3 :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Vil nok vere litt i tvil om den "Clara", det så ut som en halvferdig T610/T630.

Tror ikke SE ville ha laget 3 forskjellige der alle er like. Den som var bilde av ovenfor der så mye bedre ut. På den hadde ting vertfall endret seg.

 

Greit nok, kanskje denne telefonen kommer ut, men da håper/tror jeg at den ikke ser sånn ut. Da blir jeg skuffet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...