Gå til innhold

SE "Codename CLARA" K700i etterfølger / NYE bilder

iCar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

P915 så virkelig ekte ut...

Men ideen er ikke for dum den heller, men kvaliteten kan nok diskuteres.

-

Vel:

Da er det vel bare å hoppe til køys, ta skjønnhetsøvnen og våkne opplagt imårra - for så å vie store deler av tiden til å sikre seg internet tilgang ved 13:00 tiden.

Flotters ;)

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Mulig det er jeg som har oversett noe her, men... Angående Nokia er det ingen tvil om at de lanserer mobiler 1. mars, angående SE så er det bare rykter? Dette er et spørsmål altså.

Jeg så på SE sin presseside, og fant ingenting som forteller om lansering av produkter i dag. Er det en rent rykte at SE skal presentere mobiler i dag?

Lenke til kommentar
Tjohei, ehh... var ikke slikt ment, jeg forsøkte bare å si at det følger med, som det gjorde med K700...

Sorry for at jeg var litt hard... :blush: Sette pris på informasjonen din. :thumbup: Måtte bare si noe når du egentlig ikke svarte på det jeg skrev. ;)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
typisk at de ikke viser bilder av telefonen fra undersiden, skulle gjerne visst om den får minijack som W800 :(

Hverken W800 eller K750 har vel utgang for 3,5 mm minijack?

Det er vel heller slik at SE skal selge overgang til minijack som utstyr, evt. legge dette ved i pakken.

Lenke til kommentar
typisk at de ikke viser bilder av telefonen fra undersiden, skulle gjerne visst om den får minijack som W800 :(

Hverken W800 eller K750 har vel utgang for 3,5 mm minijack?

Det er vel heller slik at SE skal selge overgang til minijack som utstyr, evt. legge dette ved i pakken.

http://www.gsmarena.com/review.php3?idReview=30&idPage=2

Conclusions are identical: Sony Ericsson W800 "Walkman" will be an excellent mobile phone. If you'd prefer the K750 design, just buy a bigger memory card and headphones - it's identical from the functionality point of view. Well, it won't be possible to listen to MP3 music when the phone part is off, but this shouldn't be such a problem.There might be a problem with the headphones, because you won't find a classic jack connector, just a Fast Port. It means that you have to use the original SE headphones or possibly use an adaptor from Fast Port to standard headphone jack.

På den siden, der de har testet begge, står det at W800 får minijack, samt at K750 ikke får det. Det kommer sikkert en overgang, men det kan jo bli en nokså stor klump... Det som er litt rart er at de kommer i forskjellige kvartal, jeg har hørt at K750 kommer i 2. og W800 i 3. kvartal....

Lenke til kommentar

Spørs vel egentlig hvordan man tolker det du siterte der. Det kan tolkes som at den snakker om minusene med K750i, men også som at den snakker om minusene ved begge telefonene.

Når vi leser hva amobil skriver skjønner vi at det altså er snakk om et minus på begge telefoner, og at ingen av dem har innebygget 3,5 mm minijack utgang.

Etter å ha snakket med Bansal kan vi heldigvis bekrefte at W800 vil ha mulighet for å koble til eget headsett ved hjelp av en minijack-port, men denne porten vil le eksistere i form av tilbehør. Om dette følger med eller ikke kunne ikke Bansal bekrefte.

Dessverre...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...