BBC Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Er det noen som kjenner til et program som henter ut stillbilder ifra vob-filer? Vil så gjerne ha bl.a. storyboards og andre bilder ifra A.I.-DVD'en min. Vil i utgangspunktet ikke gå igjennom alle bildene sammen med Print Screen (eller lignende) :wink: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: borre skrev (2002-06-01 22:39):Er det noen som kjenner til et program som henter ut stillbilder ifra vob-filer?Vil så gjerne ha bl.a. storyboards og andre bilder ifra A.I.-DVD'en min.Vil i utgangspunktet ikke gå igjennom alle bildene sammen med Print Screen (eller lignende) :wink: Er litt ute på vidden her, men du kan prøve å åpne .Vob-filene i VirtualDub, og så save hele filmen som bmp/jpg og så slette de ev filene som du ikke trenger (ca 1000000 )? Lenke til kommentar
BBC Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Nja... VirtualDub kan ikke åpne vob-filer. Tror heller ikke jeg gidder å konvertere vob-filene - blir for mye tap av bildekvalitet. Og bare det å manuelt slette så mange filer kan bli et slit :smile: Er det altså slik å forstå at ingen har en annen (og bedre) løsning? Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 PowerDVD skal jo kunne åpne VOB-filer - og der finnes det en funksjon som lar deg ta et "snapshot" av der man akkurat er i filmen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Quote: EviLEddiE skrev (2002-06-02 22:15):PowerDVD skal jo kunne åpne VOB-filer - og der finnes det en funksjon som lar deg ta et "snapshot" av der man akkurat er i filmen. Men det blir jo da det samme som "print-screen" :smile: Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Åpne vobfila i PowerDVD og trykk på pause og trykk C for å ta snapshot og bildet er kopiert til utklippstavla. lqpl Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2002 Elendige løsninger alle sammen! :wink: Lenke til kommentar
vegge Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Registrer deg på http://forum.doom9.org. Der burde de ha peiling! Men tok et par dager før jeg kunne bruke forumet. Måtte få mailbekreftelse og deretter vente 3 dager... Ellers har de altfor mange kategorier - veldig lett å poste feil, men det går som vanlig greit hvis man konsentrerer seg litt! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå