Henr-eve Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei alle sammen,mulig dette er feil sted å poste det problemet her men jeg prøver.Driver å lager hjemme side,men den tellern som SURFTOWN.NU tilbyr iriterer meg litt.Den teller som besøk hver gang man går tilbake til hovedsiden der hvor tellern er.Hvrodan løser jeg dette? Lenke til kommentar
gather Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Tror du ville fått mer respons i programmeringsdelen av forumet. Rapportert Endret 7. desember 2004 av gather Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Flyttet fra Servere til Webdesign. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du kan f.eks skaffe deg en PHP-basert teller, som teller antall unike treff, ikke antall hits.. Da bør tråden flyttes til PHP-delen, blacktower.. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 *Sukk* Såvidt jeg kan se er det ikke snakk om en PHP-basert teller, og da må dette være det beste forumet. Lenke til kommentar
huf Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Du finner tellere i massevis på www.hotscripts.com , PHP-baserte vel og merke. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Vel, jeg ser ikke helt hvordan HTML og CSS (evt webdesign) skal løse hans problemer..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå