gamerman Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Hei Jeg har et radeon x800 pro kort installert i min pc......Når jeg går på graphic preview i Ati/Catalyst Control Panel så ser jeg hvite og svarte ``glitches`` / pixles i grafikken som jeg synes så litt rart ut. Disse glitchene/pixelsene vises i samma rekkefølge hele tiden når videoen kommer i en spesiel vinkel på venstre og høyre side ........Jeg må si at jeg ikke har opplevd dette før (kanskje jeg ikke har sett ordentlig etter) Jeg har Windows Xp Pro , Service Pack 1 og Catalyst driver/control panel 4.11 Har ikke overklokket noe ! Hjelp Meg Her Takker For Svar På Forhånd EDIT : På bildet ser du bare 1 pixel men det er ganske mange , får bare ikke bildet av det EDIT: Se nederst Endret 7. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 det kan jo godt hende at det programmet der ikke er helt "patent" også da...hehe... Du har jo et utrolig godt skjermkort, så jeg skjønner ikke helt hvorfor det kommer sånn bull sak på skjermen... hmm.... Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Får du disse pixlene i vanlige spill og? Hvis ikke så ser jeg ikke noe problem. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Hei Her er en link til et forum der ALT står : http://forums.gamershell.com/index.php?act=ST&f=19&t=9197 Jeg har problemer med det i spill også ja ...... Vil gjerne bytte det når det er slik og lurer på hvordan holdningen til www.mpx.no er. Tester De Kortet ? Hvis de tester kortet så må de nesten teste det med alt jeg har testet det med Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 De tester nok kortet ja. Legg ved en detaljert beskrivelse av problemet. (hvor/hva og når som oppstår) så skal det nok ordne seg. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Synes du jeg skal legge til den linken også ? http://forums.gamershell.com/index.php?act=ST&f=19&t=9197 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Ser da ingen grunn til at du ikke skal gjøre det ihvertfall. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Ok daså Men jeg kan vel sende dem noen av bildene slik at de ser hvordan det er osv altså i mailen. Setter meg snart ned nå og skriver en seriøs og detaljert mail Endret 7. desember 2004 av gamerman Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Dette har jeg skrevet , vær vennlig å svar om dette er nok til at de kan skjønne hva problemet er ! Hei For en stund tilbake bestillte jeg en pakke fra dere som inneholdt et Ati Radeon x800PRO 256MB Skjermkort. Jeg har i denne tiden bare brukt dataèn til å skrive word documenter.Til min store forbauselse når jeg skulle prøve ut mine nye spill Prinse Of Persia Warrior Within , Sims 2 så fant jeg artifacs i spillet, jeg brukte ati driverne som kom med i pakken.Jeg tenkte da at det kunne være et driver problem så jeg gikk på Ati sin hjemmeside hvor jeg lastet ned den nyeste Display Driveren og Catalyst Control Panel (4.11 versionen) Etter en reboot så prøvde jeg spillet igjen men artifacsene var fortsatt der. Jeg tok meg tid til å skrive et innlegg på et forum om dette problemet.Fikk svar fra en person om at jeg burde sjekke Catalyst Panelet etter innstillinger som kunne gjøre dette. Da man sjekker Catalyst control panel så har man en ``Graphic Preview`` der man kan se hvordan det vil forandre seg hvis man setter på visse options.Når jeg så litt etter så var det faktisk artifacs der også. Jeg gikk da tilbake til forumet jeg hadde spurt på og fikk da beskjed om å oppdatere alle hovedkort drivere.Etter alt var oppdatert , Agp driver , Direct x siste version , oppgradering fra Sp 1 til Sp 2 osv.Har også sett etter om alt var koblet riktig og alt satt ordentlig sammen ,sjekket også agp slotet om det kunne være noe der men fant ingen ting. Etter en hel dag med å prøve å fikse dette har jeg kommet til en konkluksjon at dette kortet må være defekt.Jeg legger med en kopi av kvitteringen som viser at jeg har kjøpt dette fra dere. Hvis nødvendig så kan jeg sende med noen bilder som viser denne feilen ! Håper på raskt svar fra dere Mvh ******* ******* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå