svalbard Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har nå installert NFSU2 og satt alt på maks. (har 6800GT, se spec for mer info) Da jeg skulle begynne å cruise rundt merka jeg at det var sånne firkanter i veibanen. Skulle nesten tro at jeg kjørte med all grafikk på det laveste. I nVidia sitt kontrollpanel har jeg satt AA og AF til programstyrt. Er det noen som vet hva som kan være gale? Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Last ned nyeste patch så skal det fikses. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 veien ER sånn.. alt ser jo helt mongo ut, bortsett fra bilen din, som ser helt sinnsyk ut.. (tenker da på grafikken seff) Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 bilen er lagd til å bevege seg i tusenogførti kilometer...så grafikken på bakken er da naturlig nok(!) ikke så veldig bra i lave hastigheter... Lenke til kommentar
bidz Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Veien skal ikke være sånn. Har selv opplevd det, men la inn de nyeste Omega ATI driverne + siste patch til NFSU2 og har aldri opplevd det etter det. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Last ned nyeste patch så skal det fikses. Har det kommet patch til Need for speed underground 2. Endret 8. desember 2004 av zefler Lenke til kommentar
DTW Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Enig med han andre fyren.. har selv sett en kamerat av meg som hadde minst like glatt grafikk på veien som i underground 1.. har samme problem med firkanter i veien..mip map eller hva man kaller det! Virker som det kan være driverne ja..jeg har ihvertfall direct x 9.0c..så det skulle ikke være problemet! Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Bruker samme kort som deg(6800 gt)se over grafikkinnstillingen i spillet.men jeg kjører med 4x AA og 8 X AF,da forsvant det.hvis det ikke var da jeg justerte på noe !gå inn på main menu/options/display der kan du justere detaljer.. Endret 6. desember 2004 av Traxco Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ser ikke mye "firkantet" ut denne veien vel ?... Sett all grafikk på høyeste, og restart spillet. Det funket ypperlig for meg vertfall... (R9700PRO) Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Kan ta et ScreenShot seinere, men har ikke cd'en nå så blir ikke idag. Lenke til kommentar
-kristoffer- Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Last ned nyeste patch så skal det fikses. Har det kommet patch til Need for speed underground 2. eh...ja. Jeg hadde samme problemet med grafikken på veien. Fiksa det med en patch. hm..finner bare tyske nettsider hvor den patchen ligger..pussig: http://www.electronic-arts.de/publish/page...87&spieleid=613 edit: ser dessuten at jeg har samme grafikkort som trådstarter, så det er tydeligvis et vanlig problem for folk med gf6800 el/l. i 1.0. Endret 7. desember 2004 av -kristoffer- Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er bare å stille opp oppløsningen, så funker det fett. Ugg, karbonpanser er harry. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 filefront har patchen, og null ventetid. Lenke til kommentar
svalbard Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Er bare å stille opp oppløsningen, så funker det fett. Ugg, karbonpanser er harry. Har oppløsningen på maks. Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er bare å stille opp oppløsningen, så funker det fett. Ugg, karbonpanser er harry. Har oppløsningen på maks. Rart, det samme skjedde med meg. Asfalten så ut som ett lappeteppe, men så tok jeg å stile på options, og nå er den flotters. Behøvde ingen patch. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde akkurat samme problem første gang jeg startet nfsu2. Trengte bare å restarte spillet. Lenke til kommentar
tbend Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg restarta spillet, la inn nye drivere og stile alt på fullt... Og vips.. Ingen patch! Lenke til kommentar
TJ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Er det virkelig sant at max oppløsning på dette spillet er 1024*768? Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 (endret) Er det virkelig sant at max oppløsning på dette spillet er 1024*768? Er det sant at NFSU2 er et dårlig spill ? Ja ! Blir bare så irritert over at jeg faktisk gadd å runne 7ern når jeg kom til å tenke på hvor gørr kjedelig det egentlig var.. Var vel fordi jeg var så glad i 6ern som kom for 2-3 år siden.. Da var faktisk NFS bra, fordi tilbake i den tiden så var den grafikken bra, samtidig som vi ikke hadde så store forventninger til kjøreopplevelsen .. Endret 8. desember 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå