<>Hades<> Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Lurte på om denne kjøleren passer til mitt gainward 6800 le kort?kan den anbefales? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Etter hva jeg vet, skal den passe fint, da disse kortene har samme layout som GT/Ultra. I alle fall nesten Lenke til kommentar
<>Hades<> Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Er den effektiv? Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har den selv på mitt Gainward 6800LE-kort. Den er helt ypperlig. Temperaturen på GPU er 49 grader når det er 35 i kassa. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis jeg hadde fått en krone hver gang det spm ble spurt...... SilverCPX har jo fått det til så det skal jo funke helt greit. Med mindre SilverCPX har noe spesielt hw da. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Hvis jeg hadde fått en krone hver gang det spm ble spurt...... SilverCPX har jo fått det til så det skal jo funke helt greit. Med mindre SilverCPX har noe spesielt hw da. Nei jeg tror da ikke det? Men det er en ting jeg kan se for meg kan ble et problem for noen. Den kjøleren er diger, og da mener jeg diger. Hadde det ikke vært for at jeg har passiv kjøler på mitt MSI K8N NP, ville nok dette blitt et problem. Men som sagt, den kjøleren passer ypperlig på et Gainward 6800LE (faktisk bedre enn GT/Ultra fordi de har en sånn tåpelig dobbel feste-brakett.. Mao, du må til med dremel for å få det til å klaffe.) Kan dog se for meg problemer med å bruke denne kjøleren i SLI.. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det følger med en single-brakett for Ultra/GT-kort med dobbel-slot-brakett, det gjorde iallefall det i min NV5. Lenke til kommentar
SilverCRX Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det følger med en single-brakett for Ultra/GT-kort med dobbel-slot-brakett, det gjorde iallefall det i min NV5. Ah, ok. Bra at Gainward tenker på dem som gjerne vil bytte kjøler. Lenke til kommentar
Filla Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Det følger med en single-brakett for Ultra/GT-kort med dobbel-slot-brakett, det gjorde iallefall det i min NV5 Yepp, men da Ultra krever 2 plasser, og Ultra braketten er dobbel, må du enten bruke Dremel, eller feste selve kortet UTEN brakett og ha NV braketten for utblåsinga i slot 2. Jeg bora 6 store hull i slot-2 delen av den origianle braketten for å la NV få blåse ut lufta Lenke til kommentar
jawisa Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Bråker denne kjøleren mindre enn standard kjøleren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå