ThexuZ Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Jeg har et Abit Siluro t400 64MB og det har plutselig startet å fryse i OpenGL og Direct3D... Det går sånn circa 3-10sekunder før maskina fryser. Har prøvd å klokke det ned litt(selv om det aldri har vært klokket opp!), men det hjalp ikke. Brukte kortet i circa 2 måneder får dette skjedde. kan noen hjelpe meg??? Lenke til kommentar
Dings Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Har samme kortet... Brukte det en kort stund etter at jeg hadde kjøpt det, men så fikk jeg også feil... Leverte det dit hvor det var kjøpt, men de fant ingen feil på det. Fikk beskjed om at det sansynlig vis var et driverproblem og at jeg burde laste ned de nyeste driverne fra nvidia... Gjorde dette og nå funker det helt fint. Jeg hadde riktig nok ikke samme problem som deg, jeg fikk ikke skjermbilde i det hele tatt, men det er jo verd et forsøk med nye drivere... Lykke til! Lenke til kommentar
Dings Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Gllemte å spørre om en ting... Hva får du i 3dmark, og hva er resten av oppsettet ditt? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 22:26, ThexuZ skrev:Jeg har et Abit Siluro t400 64MB og det har plutselig startet å fryse i OpenGL og Direct3D... Det går sånn circa 3-10sekunder før maskina fryser. WEEE! Kan ikke dy meg! Åssen klarer dere det? Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Ødelegge alt dere tar på :smile:. Dere: De som poster om ødelagte komponenter. Ikke ment som en fornærmelse! :razz: Lenke til kommentar
ThexuZ Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 Siluro kortet er til min gamle celeron 400mhz. har ikke testet det med 3dmark. jeg kan teste det med en gang jeg får det til å funke... ---------------------------- Nå har jeg fått meg: MSI K7T Turbo2 512SD RAM AMD XP 1900+ 1600mhz MSI Geforce 4 ti4400 128MB DDR 80GB HD LG 32x10x40 Burner Pro Magic MAXI-Tower Lenke til kommentar
ThexuZ Skrevet 2. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2002 funket ikke å oppdatere driveren. Idet jeg isted tok ut kortet av maskinene, kjente jeg at kjøleribben på GPU'en var extremt varm... så varm at jeg kunne vri på den. hjelper det hvis jeg setter på vifte??? Kan jeg tå av kjøleribben og sette kjølepasta på gpu'en???? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 3. juni 2002 Del Skrevet 3. juni 2002 Det samme skjedde med mitt gamle TNT kort. Detonator 650 og nyere virker ikke , så jeg puttet inn 4.12 eller noe sånt. Virker fint nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå