Gå til innhold

Er Samsung Pleomax 52x CD-R verdt å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Jeg bruker ikke så fryktelig mye CDer, og liker å gjøre et innkjøp en gang i blant. Komplett hadde nå noe som virker som et godt tilbud på noen DataWrite DVD-R og da tenkte jeg at jeg skulle kjøpe noen CDer samtidig.

Jeg vurderer en 100pk med Samsung Pleomax 52x, men synes nesten de er _for_ billig. Er dette bare noe drit? Jeg prøvde å finne noe informasjon om de på nettet, men kunne ikke finne ut noe mer enn at de trolig er produsert av Prodisc, og jeg fant ikke noe særlig mer info om Prodisc plater.. Er dette katta i sekken eller er det brukandes plater?

Primært skal de nok brennes på Plextor PX-712 og Pioneer DVR-A04..

Det er mye info her på forumet om DVD-plater, men jeg fikk ikke gravd noe særlig oppdatert info om CD-plater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes ikke de er så billige jeg da. Det er omtrent det cd-r plater ligger på når man kjøper mange (spindel). Hadde jeg vært deg ville jeg heller investert de 200kr i dvd plater (50 stk til under 200kr) med tanke på at det går ca 6 cd plater i en dvd plate. Ikke mye å lure på da spør du meg. Da slipper du å spre mye innhold på 100 vis av cd-plater.

X.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...