Zemeckis Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Er det flere enn meg som synes at MC3 DUB Ed. virker som et kult spill? Likte nr.2 godt, men jeg synes stryringa til bilene var litt ekkel. Håper det ikke er i MC3 også. Hva vil DUB Edition si? Nyeste Midnight Club 3 DUB Edition trailer Spillets hjemmeside Endret 6. desember 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) er ikke midnightclub-spillene tabu dårlige da? EDIT: Bare for å begrunne litt, jeg liker SVÆRT dårlig at bilspill (spill hovedsaklig sentrert rundt bilkjøring) ikke har lisens til å bruke "ekte" biler, og lager sine egne. Rockstar Games har visst problemer med dette, men det blir noe annet med GTA-serien som ikke er utelukkende kjøring. Men de gjør da et jævla godt forsøk på å kopiere kjente merkebiler. Nei faen heller. Endret 7. desember 2004 av Shinobi Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 MC3 skal visst ha 60 lisensierte bilder. Så det i traileren. Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 DUB er visst etter et blad eller noe sånt, og min mening : jeg tror det blir litt bra, ettersom jeg har stor tiltro til rockstar games Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 2 ern var ikke noe bra, men håper 3 ern kan bli det spillet 2 ern ikke klarte og bli. Lenke til kommentar
Shinobi Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 MC3 skal visst ha 60 lisensierte bilder. Så det i traileren. Hm, det hjelper jo betraktelig da Du skjønner, jeg spilte bare #1, og likte det ikke så veldig. DUB er et blad, ja. blingbling-Escalades og slik, liksom. Damn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå