fujifrik Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Er det noen som har erfariger med panet audio sine forsterkere? Eller vet om dette merke er bra? har noen link til side der det står noe om merket? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 har en 6-kanals planet audio forsterker..... DRITBRA den er riktignok bare på 6x60 watt, men det hokder jo til å brokoble 2 12"ere og noen 6x9"ere..... den er gammel men min er bra..... Lenke til kommentar
sfh Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har solgt noen Planet A forsterkere og har brukt noen sjol og kvaliteten er meget bra, og er solidt bygd.. faar meget mye for pengene. mvh, stig. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har solgt noen Planet A forsterkere og har brukt noen sjol og kvaliteten er meget bra, og er solidt bygd..faar meget mye for pengene. mvh, stig. VELDI solid bygd.... Den jeg har veier jo som 3 elefanter i forhold til en vilket som helst annen 6-kanaler på noenlunde samme styrken.......... så absolutt å anbefale... Lenke til kommentar
Defus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 har solgt noen Planet A forsterkere og har brukt noen sjol og kvaliteten er meget bra, og er solidt bygd..faar meget mye for pengene. mvh, stig. hadde en subb med dem back in the days (den billigste), men det såg ut som om den va vanskelig å få orntlig å høy lyd utav. Va det bare at forsterkern min va for liten eller ? kjørte en liten 2x 75 watts mtx på den:p Den drev rf subber lett, men den PA subben ga meg hodeverk Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 veldi få "billig-subber" er lett å få god lyd i... kan være at den ikke passa me forsterker, eller at den var for liten... Brokobla du den??? Lenke til kommentar
Defus Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 seff brokobla eg den, fikk 150 watt rms da eller noe i den duren Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 9. desember 2004 Del Skrevet 9. desember 2004 okay... Har ikke vært borti mange av subbene deres, men forsterkere derimot... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå