Gå til innhold

P4 1.6a+sd7 - igjen...

Anbefalte innlegg

Har snekret sammen greia i emnet, men HK har såpass ny bios at spenningen er begrenset til 1.625 volt. Kjører f.t. på 133 mhz fsb /2128 mhz og det ser foreløpig stabilt ut.

Vil gjerne høre fra andre som har prøvd det samme, hvor mye fikk dere klokket denne CPU`en ved denne spenningen?

Tror ikke jeg gidder å flashe bios, for nå går AGP/PCI og ram (pc2700) på perfekt hastighet, og ved ytterligere klokking kan jo dette kanskje skiples en grann... men skal levere fra meg maskina og har kanskje litt knapp tid å teste stabilitet på....derfor er DIN erfaring kjekk å få!

[ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-06-01 22:06 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-06-01 22:04, Muffinman skrev:

Vil gjerne høre fra andre som har prøvd det samme, hvor mye fikk dere klokket denne CPU`en ved denne spenningen?

Lille broren min kjører på 2,19 GHz (137*16) & 4/4/2/1.

PCen hans er stabil, henger seg iallefall ikke. Han skal "downgradere" BIOSen, for da kan CPUen kjøres på opptil 2,2 volt! (som ikke er å anbefale)

Lenke til kommentar

...det står forresten Twinmos 2 x 256 mb PC 2700 ram i oppsettet, med det samme er det noen som har testet ut hvor grensen går for dette? Kanskje det kan være interessant å nedgradere bios likevel hvis det medfører at det blir mulig å klokke minnet litt over godkjente 166 mhz.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...