genstian Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 hvorfor vil ikke hiper psuen min lyse (HPC-3S525) det er jo LED på den er det ikke? (så en test og der var det lys i den) har bare pluget på 4 vifter og putter en binder i 14 og 15 men hvorfor lyser den ikke da? ((har ingen pc og test med akuratt nå)) Lenke til kommentar
olejohan Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Du trenger muligens meit last på ein strømkanal. Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Du trenger muligens meit last på ein strømkanal. skal finne mer jeg kan koble til da Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Skal ikke være nødvendig; jeg startet min 650W ved å kortslutte grønn og sort med bare en neonwire tilkoblet psu...den startet... Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 min starter men lyser ikke Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Da er det vel heller mer tenkelig at enten er det ikke LEDs i den, eller så er de ikke fungerende... Lenke til kommentar
Journeyer Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 kremt...nok et innlegg...det skal da slett ikke være nødvendig å belaste PSU maksimalt for at LEDene skal lyse - de skal da lyse så snart PSU er igang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå