Shotherra Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Nå har det seg slik at mitt Dragon (scorpio?) midi kabinett rett og slett har blitt for lite. Har lagt mange ledninger inn og annet hw. Rett og slett stappet det fullt. Idag gikk floppy disken te helvete og det var et helvete å få den ut... Det var rett før pc også gikk til helvete... Så nå har jeg veldig lyst på et nytt kabinett, helst chieftec pga den skuffen er en grei ting og den er av god kvalitet... Har ikke sett meg så mye rundt men synes dette kabinettet så bra ut: Chieftec Case Maxi ATX Tower 360W Noen som har erfraing med dette kabinettet? Alternativ: Chieftec Miditower m/dør, Sølv og Sort Hvordan er det med plass inni denne med tanke på hk ol. Nå var jo prisen litt drøy, men har også vært inne på å lage et eget kabinett, men tror jeg ikke så får så mye tid til det da er det liten vits... Endret 7. desember 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 hva med dette? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=LCX01BBSL det er ganske dypt (54cm) og er høyt nok også. og til en ok pris. ikke er det bladt de styggeste chieftecene heller,, og det er jo et plus Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har han klart å fylle opp et midi scorpiokabinett, er neppe det der noe større. Men hva slags hardware har du egentlig som tar så mye plass? PCI kort, mange harddisker? Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Har han klart å fylle opp et midi scorpiokabinett, er neppe det der noe større. Men hva slags hardware har du egentlig som tar så mye plass? PCI kort, mange harddisker? Vel, ikke helt da. Men har et langt og stort grafikk kort. samt at jeg er en del inni pc også. Har blitt lei av å koble ut ørten ting før jeg kan ta ut en annen ting. Det er også litt stress å ta ut hk pga litt liten plass... Det kabinettet jeg har ligner veldig på dragon toweret men det er mye mindre.. (3x 5 1/4 og 4x 3,5 enheter..) Spirre: Skal vudere forslaget ditt... dog følger det ikke psu med noe som jeg vil ha, kan jo alltids kjøpe da.. Noen som vet hvilken jeg bør gå for? Vil ha en stillegående.. Endret 7. desember 2004 av CorVette Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 cheftec dragon er etter min mening det eneste chieftec kabinettet som ser bra ut. du kunne jo kjøpt bigtoweret da Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Thermaltake (kommer selfølgelig ann på hva du vil betale for et kabinett) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Thermaltake (kommer selfølgelig ann på hva du vil betale for et kabinett) Vil ha et greit og stilrent kabinnett. Orker ikke alt det juglet på de "modda" kabinettene... Ellers takk. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 cheftec dragon er etter min mening det eneste chieftec kabinettet som ser bra ut.du kunne jo kjøpt bigtoweret da Er lei av de vanlige big towerene. Alle har de. Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 cheftec dragon er etter min mening det eneste chieftec kabinettet som ser bra ut.du kunne jo kjøpt bigtoweret da Er lei av de vanlige big towerene. Alle har de. sant det. men det er en grunn også da. så blir det bra hvis du modder den på en litt egen måte Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 cheftec dragon er etter min mening det eneste chieftec kabinettet som ser bra ut.du kunne jo kjøpt bigtoweret da Er lei av de vanlige big towerene. Alle har de. sant det. men det er en grunn også da. så blir det bra hvis du modder den på en litt egen måte joda, kan bli bra hvis jeg modder den, men er lei av utseendet. Vil liksom ha no nytt hvis du skjønner? Dessuten modder jeg bare nødvendige ting for å si det slik... Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 eg annbefala Chieftec.... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 eg annbefala Chieftec.... Greit at du anbefaler chieftec, men du har ikke svart på dt jeg lurer. Du har ikke gjort no galt heller da for å si det slik.. Men vet du om noen tester`? Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 kjøp maxi tower hvis det er trangt i kabinettet nå, du har vel midi tower nå(?) Lenke til kommentar
slez Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Om du kjøper Chieftec fra komplett får du med en Chieftec strømforsyning 360w. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Ja, har et midi tower nå. Det ikke bare komplett som har kabinett med strømforsyning men også psdata.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå