cyberPanda Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 iiiik jeg skal fly med norwegian til sverige på tosdag og finner ikke passet mitt, og jeg har ikke noe bank-kort. jeg trenger legg får torsdag, ellers er jeg fucked. hvor lanf tid tar det å få et legg av banken, eller er det noen andre steder jeg kan skaffe gyldig legitimasjon fort? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) busskort? pleier å få de på dagen funker hvis de ikke skjekker nøye, er mulig de ikke godtar det da. Sist gang jeg fløy med norwegian (elektroniks bilett ting) trengte jeg ikke legg en gang. Har du ikke fødselsattest? Endret 6. desember 2004 av mais Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 busskort? pleier å få de på dagen funker hvis de ikke skjekker nøye, er mulig de ikke godtar det da. Sist gang jeg fløy med norwegian (elektroniks bilett ting) trengte jeg ikke legg en gang. Har du ikke fødselsattest? var det utenlands eller innenlands? fødselsatest har jeg, men jeg skulle gjerne hat et ordentlig legg med bilde for å være på den sikre siden. det er jævlig kjipt og bli stoppet og ikke kommet på flyet. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Man får vel hurtig-pass (sånn midlertidig greie) på politistasjonen innen noen timer tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Du kommer nok fortest i boks ved å stikke på politistasjonen ja. Men det koster litt da. VISA-kort og sånne andre gyldige leg-ting tar ganske lang tid å få fra banken. Skulle tenkt på det før vettu Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det var innenlands jeg reiste ja. Hmm tror nok du burde følge de andre rådene her å få sånn hurtigpass ja. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 NødpassDersom du trenger nytt pass meget raskt, kan nødpass utstedes f.eks dersom du har forlagt/glemt passet og derfor ikke kan benytte dette på en nært forestående reise. Nødpass er kun gyldige for den enkelte reise, og har samme gebyr som ordinært pass, se prisen for pass. Nødpasset skal innleveres politiet etter reisens slutt. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Bankene bruker gjerne en knapp uke på å produsere bankkort med ID. Dersom du har noe sertifikater kan du stikke opp på biltilsynet og be om å få utstedt et nytt sertifikat, det kommer gjerne innen et par-tre virkedager. Du kan jo ha flaks.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå