Durango Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hva er forskjellen på pci og pci expresskortene? Kan de benyttes om hverandre? Takk.. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 PCI Express er den nye slotten for grafikkort, Den største forskjellen mellom PCI/PCIe er vel båndbredden. Du bør ihvertfall IKKE satse på et PCI basert skjermkort hvis du skal spille Lenke til kommentar
Noobtube Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Nei, det kan de ikke.... Pci-e er et helt nytt spor... Pci er det gamle systemet, og Pci-e er den oppgraderte versjonen... Pci-e er like rask/raskere enn agp, som de fleste skjermkort kjører på per dags dato. Pci-e har raskere båndbredde... EDIT: Alltid en som er raskere Endret 6. desember 2004 av Arnulf Hitchler Lenke til kommentar
Durango Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Takk, har et asuskort a7n8x-e dø luks, vet noen om dette tar express skjermkort? Har allerede et agp kort installert men har planer om å kjøre to skjermer med "ulikt" innhold, så da må jeg vel ha et kort til da siden agp slotten er opptatt? Lenke til kommentar
Ingebrigt Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Eller bare skaffe AGP kort med utgang for to skjermer. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Takk, har et asuskort a7n8x-e dø luks, vet noen om dette tar express skjermkort? Har allerede et agp kort installert men har planer om å kjøre to skjermer med "ulikt" innhold, så da må jeg vel ha et kort til da siden agp slotten er opptatt? Hvis kortet tar agp så tar det ikke pci-e kort. Lenke til kommentar
Kurt P Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Takk, har et asuskort a7n8x-e dø luks, vet noen om dette tar express skjermkort? Har allerede et agp kort installert men har planer om å kjøre to skjermer med "ulikt" innhold, så da må jeg vel ha et kort til da siden agp slotten er opptatt? Hvis kortet tar agp så tar det ikke pci-e kort. stemmer.. Er enten eller ! sorry mac.. Jeg har PCI-e (Dell har skjønt det ! Jaggu har de fått HT prosessorer inn også.) Endret 6. desember 2004 av Kurt P Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 det er vel ikke så veldig nytt.. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 det er ENORM stor forskjell på PCI og PCIe... PCI kort er det dårligste du får tak i for penger, PCIe er det beste du får tak i(omtrent)... Men forskjellen på AGP og PCIe er likevell minimal selv om PCIe kort har dobbelt så stor båndbredde... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå