gamer73 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 For å gå på bruttolønnsavtale om ADSL gjennom jobben måtte vi alle kjøpe en wireless router med startpakken liksom. Da jeg ikke trenger denne pga at jeg har en ikke-tråløs fra før så tenkte jeg om det var mulig å selge denne. Problemet er at jeg ikke har kvittering da jeg ble trukket direkte i lønn for den. Den er av typen LINKSYS Wireless- G Broadband Router Den er 100% ubrukt, men jeg har åpnet kartongen for å sjekke innholdet liksom. Er denne mulig å selge elelr er det ingen som vil ha den pga manglende kvittering? Er dette en ruter jeg kunne hatt bruk for i fremtiden og burde bare ha liggende på hyllen? syntes det er litt dumt at den bare ligger der da liksom...Hadde solgt den billig!!!!! Mulig dette ligger i feil tråd, men jeg trenger råd liksom. Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Bruktmarkedet er den veien ---> (Posten din låter mer som en salgsannonse enn som et spørsmål. Det verste som kan skje er at du ikke får solgt den.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg