pal+ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har en HP D530 SFF (small form factor) og lurer på om hovedkortet passer inn i et ATX kabinett. HP kan selvsagt ikke svare på dette på support (!) Dette er det beste jeg kan finne om hovedkortet og andre deler i maskinen: HP support side Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg har selv en HP pc. Jeg har et micro-ATX (eller mini-ATX..husker ikke helt)HK i mitt midi-tower ATX kabinett. I mitt kabinett passer også ATX HK. Ditt HK tipper jeg er av typen micro-ATX og det skulle passe fint i et større kabinett. Et kabinett er som oftest utstyrt med festeanordninger for forskjellige størrelser av HK. Så JA! jeg tror nesten helt sikkert at det passer i et standard ATX kabinett Lenke til kommentar
pal+ Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Takk for svaret. Tror også det er et micro ATX. Der er f.eks bare 3 PCI på det. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Der er f.eks bare 3 PCI på det. samme på mitt micro-ATX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå