Noobtube Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Mitt Oppsett: Rx800 xt pe athlon 64 3500+ antec neopower 480 w Corsair xms pro pc4000 Viewsonic 19 " LCD 12 ms ville gått for antecen om jeg var deg.... den er Noen som vet noe om corsair + amd 64 s939??? Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 til han som sa at han var blitt advart mot corsair+opteron: Kjører pr idag en dual opteron 246 server med 4x512mb ecc/reg brikker fra corsair. Har ikke hatt noen problemer Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) Hvis du ikke skal overklokke, så ser jge ikke helt poenget med pc4000 ram når du må kjøre de på 3200 uansett. Og jeg ser heller ikke vitsen med å kjøpe megadyr corsair ram når du ikke skal overklokke. Ville heller satset på noen greie value brikker. Edit 666 Endret 7. desember 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Anbefaler en OCZ Powerstream 520w , har den selv, og er kjempefornøyd skal nok drive det meste av SLI oppsett ja.. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hadde jeg vært deg så hadde jeg ventet litt til noen gode tester av SLI er ute, spesielt med tanke på hva man trenger av PSU og eventuelle barnesykdommer som kan oppstå. Men skal du kjøpe så bør du vente ca 2 måneder, da skal det gå greit å få tak i 6800 ultra i sli oppsett. Lenke til kommentar
kaffelaban Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Jeg hadde mange tips å komme med, men det endte opp med at jeg siklet over hele tastaturet når jeg så det feite oppsettet ditt. Det blir veldi bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå