Gå til innhold

Betatest spillserveren til Gamer.no

Anbefalte innlegg

Fikk aldri med meg at dere hadde servere oppe, dessverre :/ Uansett, skal starte å spille der nå.

Det jeg har merket er utrolig populært blandt norske CS:S spillere er de_dust 2, det er etter min mening ett av de beste mappene også.

Ut i fra alt dere har sagt her, ikke egen erfaring, så er dette det jeg ser etter i en server jeg skal bruke mye tid på:

- Spiller ordentlige maps (De_ maps generelt)

- Ranking system, det gir mye mer spillverdi

- En god måte å få tak i admins på, enten via IRC eller en annen form for "Hjelp meg det er cheatere her" funksjon

- God info om eventuelle map-rulleringer

- Renslighet (Dvs ikke mye av "MULTI KILL!!" roping, masse lyder og stæsj generelt.

Jeg spiller nesten bare på catch-gamers' servere, de har forstått hvordan man får det til.

Kan eventuelt si mer når jeg har prøvet ut serverene :)

Uansett, stor takk til gamer.no, har lenge hatt lyst på en server fra dere, og det har dere tydeligvis hatt, bare jeg som er blind ;)

Prates der!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 uker senere...

Er det noen mulighet for at Gamer.no setter opp noe annet enn en CS eller batllefield server?

Tenker på Americas Army og Call of Duty United Offencive. Begge spillene er utrolig populære over nett.

Grunnen til at jeg sier det er såklart 100% subjektiv. (Jeg spiller AA og Cod:uo)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har man lagt opplegget på is?

Vist ikkje, det hadde vore veldig fint hadde man bytta ut BF:V serveren med ein BF2 server eller kanskje fleire. Mange som speler (dei fleste; frå i morgon) BF2 her. Og så er jo CS:S serverane og CS 1.6 serveren "lagt" ned.

Endret av Kjet!l^
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Betatestingen er ferdig, takk for tilbakemeldingene sålangt. Vi fyrer opp en skikkelig Battlefield 2-server om ikke lenge, og følger forhåpentligvis på med noen andre spillservere på sikt. Mer info senere.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...