Gå til innhold

Betatest spillserveren til Gamer.no

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg og liker at det er 32 spillere, blir artige kamper av det.

Har bare spilt på den første cs:source serveren,

Min mening:

Få inn Piranesi, og Italy (kan være de er på den andre serveren?)

Add en MOTD med gamer.no i.

Vet ikke kordan det er med Admins som sjekker serverene men spilte isted på en superserver.no og der var det 4-5 stk som teamflasha og monga seg i mangfoldige min.

Kortere runder? vet ikke helt kor lang rundene er men syns de er i overkant for lenge.

Men ellers er jeg godt fornøyd med servern :w00t: keep up the good work :thumbup:

Lenke til kommentar
CSS serverene ble fyllt opp etter et par minutter nærmest mens 1.6 ikke ble besøkt i det hele tatt :wee:

Og hvilket OS boksen kjører har da så si ingenting å si for ytelsen i spillet.

Jeg sa ikke at det hadde noen betydning på ytelsen eller ei, det var bare et spørsmål :)

Uansett, jeg kan skaffe en gjeng som kan fylle 1.6-serveren jeg!

Lenke til kommentar
På CS-serverene burde dere kutte ned på antall spillere. 32 er alt for mye etter min mening! 14 plasser er akkurat passe, mener jeg ;)

det er litt mye ja,men det er jo mange gamer.no brukere som kommer på serveren.

i går kveld rundt 22.00 tiden var jo nesten begge fulle..(den ene var full,og den andre hadde vel rundt 24-28 som var inne på serveren)

edit:

når det gjelder admins,vil det bli tatt ut folk fra forumet?

Da er det kanskje bedre å sette opp en server til? 32 spillere er mye, det er kjipt å dø først. Synes kampene blir gøyere med 14-16. Syns at spillingen blir mindre agressiv med så mange spillere. Ett av lagene står som regel å venter på at det andre laget skal angripe....

Lenke til kommentar
På CS-serverene burde dere kutte ned på antall spillere. 32 er alt for mye etter min mening! 14 plasser er akkurat passe, mener jeg ;)

det er litt mye ja,men det er jo mange gamer.no brukere som kommer på serveren.

i går kveld rundt 22.00 tiden var jo nesten begge fulle..(den ene var full,og den andre hadde vel rundt 24-28 som var inne på serveren)

edit:

når det gjelder admins,vil det bli tatt ut folk fra forumet?

Da er det kanskje bedre å sette opp en server til? 32 spillere er mye, det er kjipt å dø først. Synes kampene blir gøyere med 14-16. Syns at spillingen blir mindre agressiv med så mange spillere. Ett av lagene står som regel å venter på at det andre laget skal angripe....

Enig... Kanskje litt mange folk...

Men uansett: godt jobba :D

Lenke til kommentar

Nå har vi endelig installert versjon 1.21 av den dedikerte serveren til Battlefield Vietnam. Så alle er hjertelig velkommen inn for å teste på bf.gamer.no:15567

Vi vil nå snart gå over til 3 stk. CS:S-servere. Slik er de fordelt:

Counter-Strike #1 = cs.gamer.no:27015 (maks. 32 spillere)

Counter-Strike #2 = cs.gamer.no:27016 (maks. 24 spillere)

Counter-Strike #3 = cs.gamer.no:27017 (maks. 16 spillere)

Når det gjelder admins' tilstedeværelse på serverne så er de dessverre minimale akkurat nå. Vi har ikke mye kapasitet til det. Planen foreløpig er å se om dette blir en suksess, og lytte til konstruktive tilbakemeldinger, før vi evnt. utvider og tenker videre på forbedringer. Da kan det bli aktuelt å søke etter administratorer blant forumbrukerne og/eller de som spiller mye og har greie på hvordan ting bør fungere rent profesjonelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...