hasuwest Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 Hei! Jeg skal bestille meg en Monitor og er litt usikker på hvilke som er gode til en bra pris. Jeg har tittet litt på denne SAMSUNG Monitor Syncmaster SM957DF Er det noen som har erfaringer med denne 19" monitoren? Er den god å se på? Er den helt flat både skjerm og bilde? Dette er den de testet på TomsHardware ikkesant? Eller er denne SyncMaster SM957FS noe bedre? DF står vel for DynaFlat som er bilde røret på den først nevnte skjermen, hva står FS for? Håper dere klarer å svare på så mange som muligt av smp mine :smile:! Alle svar mottas med stor Glede! PS. Dere kan godt annbefale meg andre gode 19" CRT skjermer som koster under 3500,-! Lenke til kommentar
alibaba Skrevet 1. juni 2002 Del Skrevet 1. juni 2002 pust...20 spørsmål.. Den er jo testet på Tomshardware, finner du ikke nok info om den der? Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 1. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2002 Hehe :wink:. Nei du, jeg finner ikke akkuratt den infoen på Tomshardware som jeg gjerne vil ha.. Men hadde gjort seg om dere svarte på spørsmålene mine! Lenke til kommentar
AlexK Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Quote: Den 2002-06-01 21:59, hasuwest skrev:Jeg har tittet litt på denne SAMSUNG Monitor Syncmaster SM957DF Er det noen som har erfaringer med denne 19" monitoren? Har ingen personlige erfaringer, men den ble jo slaktet i PCWorld Norges test. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 Var ikke det 957p mon tro? Har en slik og den kostet under 3000 spenn for et halvt år siden. Forøvrig ingen superskjerm nei... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 2. juni 2002 Del Skrevet 2. juni 2002 [ Denne Melding var redigert av: Muffinman på 2002-06-02 15:11 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå