Gå til innhold

Vad har ni klockat era processorer i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AMD Tordenfugl på 2,24v og 1837MHz! Swiftec MCX462B med 80mm 37dBA PAPST på 13,8 v! Northbidge med Arctic Silver Thermal Adhesive med Zalman kjøler med 40mm PAPST vifte på. Southbridgen ble kjølt ned av en kobber ribbe. Rammen ble kjølt ned av en 60mm Sunon vifte som jeg holdt over.

CPU er AMD Thunderbird med nye steppings/opplåst 256kb

Ram er TwinMos 512MB ECC/REG CL 2

HK er KG7/Voltmodda

Monitor er ABIT GF2 T400/voltmodda på :Hansol 710D

IBM 60GXP

Testen ble utført med 2 g kabinett temp(i snekkerboden), 2T 3dmark ble fullført med gode resultater(T400 kort), Burn in Wizard var noe ustabil på Memory Bandwidth ettersom maskinen låste seg hvis jeg kjørte dette flere enn en gang.

Så overklokket jeg skjermkortet til 263,11/246,25 MHz/ekstra kjøling. Nok skryt!

Unødvendige ting som FLoppy disk/CD-Rom/ISDN og Lydkort ble fjerna.

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-04-18 13:34, Prog_Kick skrev:

Er svært fornøyd med min P4 NW som jeg har hatt på 2.717 ghz @ 1.825vcore med Boxed kjøler
:grin:
BTW betyr dette at jeg har den raskeste maskina pr mhz her ?

lal, jeg har kjørt min northwood på 2.8, men den var ikke akkurat stabil i windows.. :smile: Så du har nok ikke den raskeste maskinen med mindre du KJØRER den på det :smile:

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

bump

EDIT: Innlegget må bestå av minst 14 tegn. Dette skal være relevant tekst, ikke bare tegn eller UBB-kode for å fylle opp kvoten. Innlegg som bryter med denne regelen, vil bli slettet. Ved gjentatte overtramp vil advarsel bli utdelt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...