Potetfar Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Skal bygge egen PC og har funnet mesteparten av det jeg trenger, men kabinett mangler jeg (vet ikke en gang hva jeg skal velge), og vet så vidt at alt jeg trenger til hovedkortet passer. Så jeg spør her. Gi meg også et bra kabinett hvis dere gidder det! Disse delene skal jeg ha: Asus GeForce 6800GT 256 Megabyte Intel Pentium 4 3.6 Gigahertz Eizo FlexScan L550 GeIL 1024Megabyte PC3200 KOSS UR18 Hodetelefoner Westert Digital Caviar SE 160 Gigabyte Serial-ATA Logitech DeLuxe PS2 Microsoft Intellimouse 4.0 Hercules Gamesorruond Muse LT Logitech X-230 Aspire Aluminium ATX Nec ND-2510A Allsom Metal Art Mouse Pad Det var vel alt. Og nå hovedkortet som alt forhåpentligvis passer i: MSI 865PE NEO3-F Passer alt i hoverkortet? Og kan noen finne et kabinett uten strømforsyning som alt passer i (skal ha litt stilig look også)? Edit: Skriveleif Endret 6. desember 2004 av Potetfar Lenke til kommentar
slez Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Ja det passer. EDIT: glemte . Endret 6. desember 2004 av slez Lenke til kommentar
slez Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=117755&cks=PRLMy Webpage Chieftec BX Miditower, Sort 360W Strømforsyning Enkelt og greit kabinett til en billig penge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå