Gå til innhold

Skal koble to psu`er sammen, passe denne....

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg skal kjøpe meg en psu til for at jeg skal koble den sammen med den psu`en jeg ahr fra før av. Men jeg lurer på en liten ting her.. Kan jeg bruke denne kabelen her: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=24PIN20PIN for at jeg skal kunne koble strømforsyningene sammen?

Om ikke det er rette kabelen, finnes det da andre kabler, eller må jeg til å lodde? :cry:

Takker for hjelp på forhånd!

Mvh

Ostebu :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror du kan bruke den viss du har 2 forskjellige psuer der den ene er 20 pins og den andre er 24 pins.

viss du tenker å koble sammen psuene sammen via 20/24 pins connektoren, så må du jo ha en til connektor til får at hk får sin "suppe"

tror du må lodde viss det ikke er en annen løsning.

Lenke til kommentar

Når jeg tenker meg litt bedre om så tror jeg ikke det der vil gå i det hele tatt :no:

Så jeg tror jeg får ta lodding fatt!

Er det noen som har noen erfaringer med detter her?

Om jeg skal ta den ene svarte og grønne eller hva det var (jeg har skrevet det opp en annen plass), blir det ikke for liten plass til enda en kabel i hullet, der den skal inn? :ermm:

Lenke til kommentar

Klipp den grønne kabelen og en jordkabel (en av de sorte) - terminer endene, gjerne med molex kontakter. Klipp grønn og sort fra den andre psu'en og terminer disse to også, og da gjerne med molex han/hun alt etter hva du brukte på den første psu'en. Disse smetter du sammen, og vips...dual psu action. Forøvrig trenger du bare den grønne og en sort kabel fra psu nr2..resten av ATX kablene på denne er bare i veien.

Lenke til kommentar
Klipp den grønne kabelen og en jordkabel (en av de sorte) - terminer endene, gjerne med molex kontakter. Klipp grønn og sort fra den andre psu'en og terminer disse to også, og da gjerne med molex han/hun alt etter hva du brukte på den første psu'en. Disse smetter du sammen, og vips...dual psu action. Forøvrig trenger du bare den grønne og en sort kabel fra psu nr2..resten av ATX kablene på denne er bare i veien.

Takker..

Men hva mener du med molex og hvordan skal jeg få plass til to kabler til, inn i et hull?

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...