jvestby Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har sett det er noen skikkelige voksne emner om denne maskinen, men orker ikke finlese alt for å finne ut om det står noe om viftestøy i de. Viften bråker ikke mye men står konstant på.. Noen som vet om noen tips her? Prøvde også å søke men fant ingenting... Lenke til kommentar
fashion Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har en asus m5 maskin og det samme er tilfelle der og. Skulle vært mulig at viften slo seg av i blant. Lenke til kommentar
pigalom Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har dere instalert Power4Gear? Denne ligger på drivercd som fulgte med maskinen. Gjør det mulig å stille opp og ned på prosessorhastighetetn ved hjelp av en hurtigtast. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 på min s¨er vifta som oftest av når jeg surfer/jobber med office. Har celly versjonen Lenke til kommentar
denlengste Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 jeg har også celly-versjonen, og skulle gjerne sett at viften slo inn litt mindre. har skiftet kjøle-pasta, men syns ikke det hjalp noe voldsomt. det var ikke arctic silver 5, men noe annet som fyren mente var like bra. hmm.. Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Merklig da, kanksje jeg har vært heldig med min. Skal nevnes at når den er koblet til strømnettet så er viften på nærmest hele tiden. Men jeg må unasett ha det ganske rolig å lene meg mot der lufta kommer ut får å høre denne noe særlig. Lenke til kommentar
carwash Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har en 1,5Ghz dothan og jeg er litt skuffet over støynivået på denne maskinen. Hadde før en 1,5 banias i en CL50 som var så og si lydløs. Med S5n'en slår vifta inn ved 50 grader. Den når lett 50 grader selv om cpuen er satt ned til 600 mhz. Viftelyden er ikke så høy, men det er plagsomt å ha en pc som ikke er helt stille. Det er vanskelig å prøve å forklare hvor mye viften bråker. Jeg har aldri opplevd at noen har klaget over det, men jeg kan høre viften over lav musikk og det er så høyt at jeg irriterer meg over det. Jeg kan og nevne at jeg ikke får mye over 3 timer på det store batteriet. Simen (Beklager en litt rotete post) Lenke til kommentar
Zamoht Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har hørt at det skal hjelpe å bytte kjølepasta ja. Problemet hos meg er nok at viften slår inn ved et for lite intervall.. Dvs.. den slår seg inn på 54grader eller no og skrur seg av så fort den kommer under det punktet. Det kunne vært fint om den ikke skrudde seg av før temperaturen nådde 46grader eller noe.. Slik at det er lengere intervaller mellom hver gang viften spinner opp. Kommer til å bytte kjølepasta rundt juletider regner jeg med, da jeg har min AS hjemme... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå