jente19jentejente Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei, sitter på en venn av meg sin pc. Det har seg slik at han har telenor ( taper bredbånd ). Har ikke peiling på hvordan jeg skal kunne konfigurere ruteren hannes. Noen som vet hvordan jeg kan gjøre dette? ( Adresse til ruter konfigurasjon )... Synest jeg har hørt at det ikke går an å konfigurere ruterene til telenor. Takker for svar! Lenke til kommentar
Bob-Anders Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Se her også: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=325578&hl= Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Prøvde med den ipen men jeg kom ikke inn med brukernavn og passordet... Hva er galt? EDIT: DENNE FEILMELDINGEN KOM: HTTP/1.0 401 Authorization Required Endret 6. desember 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Skal vel ikke trenge brukernavn og passord. (Hvis du har Thomson) Men du kan lese mer her http://www.online.no/kundeservice/veiledni...ndex-modem.html Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Det er en SpeedTouch router ( Thomson ) Endret 6. desember 2004 av jente19jentejente Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Med denne skulle du komme inn http://10.0.0.138/index.htm Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Med denne skulle du komme innhttp://10.0.0.138/index.htm Kom ikke inn nå heller!! Den ber om passord og brukernavn, skriver inn alt riktig... hmmm.. Lenke til kommentar
Sephiroth Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Med denne skulle du komme innhttp://10.0.0.138/index.htm Kom ikke inn nå heller!! Den ber om passord og brukernavn, skriver inn alt riktig... hmmm.. routeren har vel sin eget brukernavn, og hvis det så står det i manualen, hvis ikke så bare trykker du ok ikke skriv inn noe som helst, Kan prøve med admin eller administrator som brukernavn, ikke noe PW Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Thomson SpeedTouch 510i har i ikke passord som standard så hvis det er det så er det lagt inn av bruker. Endret 6. desember 2004 av arnbju Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg prøvde med alt det der... Men da må det være noe som ikke jeg kan gjøre med... jaja,... Telenor, telenor, kan dere en gang lære? Takk for hjelpen Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det kan jo muligens hjelpe å resette modemet. Husker ikke om det er en knapp til det. Lenke til kommentar
jente19jentejente Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Det kan jo muligens hjelpe å resette modemet.Husker ikke om det er en knapp til det. Prøver å røske ut stikkkontkaten og ta den inn igjen ( På routeren ) Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 den blir ikke resatt av det Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Feilpostet i Annet om hardware. Flyttet til nettverk. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis routeren ber om brukernavn og passord så prøv adsl/1024. Hvis dette virker og du kommer deg inn i Basic config så har du en låst versjon av routeren. Har lett lenge og vel etter en måte å resette på/fjerne passord, men finner nada. Har tilogmed prøvd Telenor support, men de svarer tydeligvis ikke på mail mer enn en gang per henvendelse. Så hvis noen finner en måte å få åpnet disse låste routerne på så send for guds skyld en PM!!! -KJ Lenke til kommentar
Silver2k Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 En mulighet for at passordet er "admin"? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Hvis routeren ber om brukernavn og passord så prøv adsl/1024. Hvis dette virker og du kommer deg inn i Basic config så har du en låst versjon av routeren. Bare og legge inn nyeste firmware det så får du en fullversjon uten begrensninger, men passordet overlever Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 (endret) når fikk han dette ? er det den gamle typen adsl modem er det ikke router i den dette må sjekkes først hva slags modem er det ? topcom eller thomson er det topcom 871 bt så er brukernavn admin og passord password thomson er det bruker :adsl /1024 Endret 7. desember 2004 av sniperdybe Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 feilen er vel at du skriver inn brukernavn, ikke [email protected] eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå