TheMatrix Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) En kompis av meg har en vaskemaskin som kan kobles til pc'en via com porten... du kan lage dine egne vaskeprogram Tror den kun har vært koblet opp en gang, men den som dør med flest leker har vunnet :!: Endret 6. desember 2004 av TheMatrix Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 En kompi meg har en vaskemaskin som kan kobles til pc'en via com porten... du kan lage dine egne vaskeprogram Tror den kun gar vært koblet opp en gang, men den som dør med flest leker har vunnet :!: Hva PSU'en hans på? Lenke til kommentar
Raper Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Her er litt om vibratoren: http://www.itavisen.no/showArticle.php?articleId=1304957 Lenke til kommentar
TEE Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Skulle det ikke komme en vibrator som skulle kunne kobles på USB porten.Kanskje dere kunne ta inn den for salg?(stive pc nakker) Finnes allerede. Men tror Ikke Komplett selger det Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 3600,- for en brødrister! Det er det dummeste jeg har hørt! Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) *slettet* dobbeltpost Endret 6. desember 2004 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Forresten; denne her kan vel kalles i grenseland mellom forbrukerelektronikk og datautstyr. Genial på lan o.l. hvis man trenger lading av mobil/kjøleskap o.l., men skal ikke drive noe reklame her (fysj-fysj) Oi... Denne bare må jeg ha! Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 3600,- for en brødrister! Det er det dummeste jeg har hørt! "KitchenAid Pro Line 4-Slot Toaster & Accessories Destined to become a kitchen classic, this toaster combines easy-to-use controls with the kind of advanced features enjoyed in professional kitchens. Choose from nine browning settings; an electronic heat sensor delivers consistent results slice after slice. A tone signals when toast is done, and bread remains in the warm toasting cavity until it is manually raised. Extra-long 1" wide slots accommodate bagels and specialty breads. Its die-cast aluminum and stainless-steel construction makes this a durable toaster you can hand down to the next generation. 15" x 10 3/4" x 8" high. A Williams-Sonoma exclusive. " Hadde det gått ann å overklokke den, så hadde det sikkert blitt interessant V Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 overklokke sånn at den tar 6 brødskiver istedenfor 4 ? går muligens hvis den har noen "uåpna" pipelines Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå