jag Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) Komplett slår til igjen: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305028&cks=PRL :!: Litt humor etter en lang deg med eksamenslesing EDIT: Noen husker kanksje at de skulle kutte ned på sortimentet for å ha støre inntjening, vel nå vet vi hva de mente. Vet ikke hvor lenge de har hatt brødristere og blendere inne, men må være litt av en brødrister det der... Endret 6. desember 2004 av jag Lenke til kommentar
hds Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 haha er vel pc-utstyr hvis man drar på lan, så er ikke rart dem selger det Lenke til kommentar
jag Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Men når brødristren koster mer enn X800Pro, 6800GT, etc, hmm hva skal jeg velge? Brødrister eller skjermkort? :!: Lenke til kommentar
hds Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Men når brødristren koster mer enn X800Pro, 6800GT, etc, hmm hva skal jeg velge? Brødrister eller skjermkort? :!: Klart valg, toaster. Den kan jo riste HELE 4 skiver omgangen!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Men når brødristren koster mer enn X800Pro, 6800GT, etc, hmm hva skal jeg velge? Brødrister eller skjermkort? :!: hvem bryr seg ? FIRE SKIVER SAMTIDIG JO! Lenke til kommentar
jag Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Men når brødristren koster mer enn X800Pro, 6800GT, etc, hmm hva skal jeg velge? Brødrister eller skjermkort? :!: hvem bryr seg ? FIRE SKIVER SAMTIDIG JO! Nemlig Lenke til kommentar
Innos Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 I denne får du med en 0,5 l cola, tror egentlig de har det bare fordid e som jobber synes det er morsomt. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 (endret) He-he, dere likte den ? Vi tester litt forskjellige produkter om dagen og tilbakemeldingene varierer... Noen setter pris på å kunne kjøpe flere produkter hos oss, mens andre lurer på hva i svarte vi tenker på. For å være helt klar: Dette går naturligvis ikke på bekostning av dataproduktene og er ment som et utvidet tilbud. Ønsker man å kjøpe verktøy, lommelykter eller toastere hos Elkjøp og Byggmakker, så skal ikke vi tvinge noen Mimre-mimre: Husker forresten diskusjonen for noen år siden når noen internt mente at kameraer var noe man kjøpte i fotobutikkene. Poenget er at ting endrer seg raskt og nå kan man vel snart kjøpe datautstyr på Rimi. Ooops, det kan man allerede Edit: Send oss gjerne forslag på andre produkter dersom det er noe dere ønsker. Hva med en kombinert airconditon og cpu-kjøler ? Endret 6. desember 2004 av Komplett.no Lenke til kommentar
jag Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Kan den kobles til USB da? Bør være et minimumskrav. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ingen som vil ha støvsuger da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305119&cks=PRL Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Kan den kobles til USB da? Bør være et minimumskrav. Fett om den hadde ristet 4 skiver samtidig på USB porten power da!!! *ironi* hehe Men flott at Komplett utvider da og uten at det skal gå på bekostning av dataprdukter. Men ikke bli noen Elkjøp da komplett, hehe. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Luzifer skrev: 06/12/2004 : 19:54 Ingen som vil ha støvsuger da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=305119&cks=PRL Med tanke på hvordan noen PC-er ser ut innvendig med støv har vi ikke noe problem å kalle dette for en nødvendig datakomponent Skal vurdere å få satt på noen USB-porter på disse også Forresten; denne her kan vel kalles i grenseland mellom forbrukerelektronikk og datautstyr. Genial på lan o.l. hvis man trenger lading av mobil/kjøleskap o.l., men skal ikke drive noe reklame her (fysj-fysj) Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Zimon skrev: 06/12/2004 : 19:57 Men flott at Komplett utvider da og uten at det skal gå på bekostning av dataprdukter. Men ikke bli noen Elkjøp da komplett, hehe. Overhodet ingen fare Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jobber du hos komplett, komplett.no? Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 komplett.no Det som er produktet er kaffemaskiner. Dvs. maskin som kværner kaffen og leverer ekspresso eller kaffe. Disse maskinene er jo grovt overpriset av elkjedene. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Luzifer skrev: 06/12/2004 : 20:02 Jobber du hos komplett, komplett.no? He-he, ja. Ellers burde jeg vel vurdert å få meg et litt mer givende liv enn å sitte her og svare på spørsmål om Komplett ? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Luzifer skrev: 06/12/2004 : 20:02 Jobber du hos komplett, komplett.no? He-he, ja. Ellers burde jeg vel vurdert å få meg et litt mer givende liv enn å sitte her og svare på spørsmål om Komplett ? Hehe... ville bare være sikker Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Måtte sjekke kalenderen jeg.....Desember, ikke april. Men, jeg synes det er genialt at komplett selger brødristere. Merket de selger er jo ikke hvilket som helst heller. Når du kan gå på OBS i stavanger og kjøpe Melk, brød, pålegg, svitch, banan, dvd brenner og kaffe, så er det bare rikitg at komplett selger brødristere! Jeg savner Dremel på komplett, jeg savner kaffe og kaffetrakter på komplett (de selger jo profilerte kaffe kopper) jeg savner akebrett på komplett. V får til jul av kona Lenke til kommentar
Raper Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Skulle det ikke komme en vibrator som skulle kunne kobles på USB porten. Kanskje dere kunne ta inn den for salg?(stive pc nakker) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Skulle det ikke komme en vibrator som skulle kunne kobles på USB porten. er dette et nytt ledd i taktikken for å få flere jenter aktive innen data ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå