Skateee Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Ja der ser dere problemet mitt.... Dt er en 17 tommer helt ny!!! LG lcd skjerm... får ikke farger. Alle hjelp tas imot med takk! Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Min TV klarer i hvert fall ikke NTSC. Da blir det fargeløst. Du kan jo se om du får endret til PAL. Jeg har et eget lite program til det som jeg ikke husker hva heter. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Hadde vært kjempe fint om du fant dt programmet? Jeg har jo kjøpt og moddet xboxen min i norge ossen kan den bli NTCS da? Har dere noien andre forslag? Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 muligens han som modda xboxen din satte den i NTSC modus fordi du da kan kjøre alt av PAL OG NTCS spill. Med PAL innstillinger kan man som kjent kun kjøre PAL spill. Men det er og en del TVer som ikke støtter NTSC her i Europa. Programmet man kan bruke til å bytte mellom PAL og NTSC er f. eks. Enigmah Videomode Switchdisc Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 hvor kan jg finne dette da Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Her står det masse om dette Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Ja, men her står det jo om XBMP har det noe med at tven og xboxen ikke klarer å vise farger? Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 7. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2004 Tusen takk for enigmah proget!!!! dt funka!!! der hjalp dere en slagen mann!!! GO HW! Lenke til kommentar
Lch Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 muligens han som modda xboxen din satte den i NTSC modus fordi du da kan kjøre alt av PAL OG NTCS spill. Med PAL innstillinger kan man som kjent kun kjøre PAL spill. Det er jo bare tull. NTSC funker helt automagisk på min box. Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 muligens han som modda xboxen din satte den i NTSC modus fordi du da kan kjøre alt av PAL OG NTCS spill. Med PAL innstillinger kan man som kjent kun kjøre PAL spill. Det er jo bare tull. NTSC funker helt automagisk på min box. Fungerer helt fint på min xbox også, kun enkelte spill jeg må bytte til NTSC på. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 muligens han som modda xboxen din satte den i NTSC modus fordi du da kan kjøre alt av PAL OG NTCS spill. Med PAL innstillinger kan man som kjent kun kjøre PAL spill. Men det er og en del TVer som ikke støtter NTSC her i Europa. Programmet man kan bruke til å bytte mellom PAL og NTSC er f. eks. Enigmah Videomode Switchdisc Det er det programmet jeg også bruker. Det funker bra Lenke til kommentar
Omnikron Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 muligens han som modda xboxen din satte den i NTSC modus fordi du da kan kjøre alt av PAL OG NTCS spill. Med PAL innstillinger kan man som kjent kun kjøre PAL spill. Det er jo bare tull. NTSC funker helt automagisk på min box. Hva mener du med tull? Det er jo fakta at man kan bytte mellom PAL og NTSC innstillinger på xboxen? Har man på PAL kan man ikke spille spill fra USA f. eks. Da jeg fikk min xbox tilbake fra modding stod den i PAL og flere spill fungerte da ikke. Bytta bare og da funket det, er ikke verre. Til trådstarter, fint å kunne hjelpe Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 8. desember 2004 Del Skrevet 8. desember 2004 Såklart man kan bytte mellom NTSC og PAL, men som jeg har nevnt ovenfor, så er det ytterst få spill som jeg trenger å stile min xbox til NTSC for at de skal fungere. Av min 400 spill, er det vel 1 eller 2 som ikke virker i PAL modus. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 8. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2004 Men dt hjalp hvertfall mg... alle spill funker flott Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå