I_hate_bottles Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg har skikkelig lyst på et blått thermaltake kabinett. Har noen noe erfaring med noen thermaltake kabinetter. Har sett litt på disse https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=21572 https://prisguiden.no/produkt/3990 Nå er jeg ikke ute etter hva folk syns om utseende, men hva folk syns om kjøleegenskapene og funksjonaliteten. Setter pris på svar Lenke til kommentar
HuzZzla Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Det er Gode kabinetter. Har selv Thermaltake Xaser III V3000 og er storfornøyd, følger med 7 vifter på min, har nu tatt ut 3, grunnet vannkjøling. Men da jeg hadde vifte på prossesor lå cpu og vaka rundt 36 grader på load! Så det er et meget bra kabinett hvis du har orden på kablene! Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Har selv dette kabinettet og er stor fornøyd: Men skal du satse på Thermaltake koster det gjerne litt mer en vanlig standar kjedlig kabinett. Men visst du har litt penger å avse, så er helt klart Thermaltake et flott og kvalitetssikkert kabinett Mvh! Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Med det første får du leke motorsykkel, så eg hadde kjøpt det Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Har ikke prøvd akkurat det, men har prøvd et som er ganske likt, syns det var vansklig å kronglete å jobbe i... Men hvis du bare skal ha noe som fungerer og ikke skru inn og ut ny hardware osv hver 14. dag er det sikkert greit Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 7. desember 2004 Del Skrevet 7. desember 2004 Med det første får du leke motorsykkel, så eg hadde kjøpt det + at han får bilde av 4 motorsykler i fronten så han ikke blir kvitt. det kabinettet der er beregnet for unger under 12 år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå