U-235 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Hei... Jeg har nå forgjeves forsøkt å finne et program for PC som gjør det mulig å ta opp via mikrofon i over 60 sek. Medfølgende sound recorder i Win er jo ubrukelig, så vidt jeg kan se, til ovennevnte formål. Er det noen som kan gi meg et hint angående hvilket program som kan funke? Tar i mot svar med takk..... Lenke til kommentar
zyp Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Man googler på sound recorder og finner sound recorder software som første treff. Dette var ikke spesielt vanskelig, neste gang kan du prøve selv. Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Man googler på sound recorder og finner sound recorder software som første treff.Dette var ikke spesielt vanskelig, neste gang kan du prøve selv. Takker for ditt noe arrogante svar ..., men disse prog., som du her så overlegent foreslår, har jeg da selv oppsporet. Poenget med mitt spm var jo at jeg skulle ta opp over 60 sek. og det gjør jo ikke disse prog. uten at jeg må ut med en del kronasjer. Det er jo ingen som gidder å kjøpe disse.....!!! Men for all del...takk for hjelpen Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Forsøk audacity, du. Det er det beste gratisprogrammet. Lenke til kommentar
U-235 Skrevet 6. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2004 Forsøk audacity, du. Det er det beste gratisprogrammet. Takker ...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå