tnese Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Jeg vet at det er en stund til N3230 kommer ut på markedet, men jeg lurer på dette: Er det noen som vet hvor stort mmc kort det er plass til i telefonen? Det hadde vært fint om noen kunne svare meg på det, men det er vel sannsynligvis ingen som vet det ennå Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Tror det er 1GB, det er jo tross alt det som er vanlig på nyere Nokia-telefoner! Men jeg er ikke sikker.... Lenke til kommentar
marcen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Trur ikke RS-MMC har komt lenger enn 512 mb Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Trur ikke RS-MMC har komt lenger enn 512 mb Det stemmer! Men jeg tror telefonen skal STØTTE kort på opptil 1Gb, kommer sikkert 1 GB RS-MMC snart.... Lenke til kommentar
marcen Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Japp, men det blir vel grisedyrt? Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 6. desember 2004 Del Skrevet 6. desember 2004 Japp, men det blir vel grisedyrt? Det er nok stor sjans for det ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå